Faina din fructe si seminte uscate

  • Produsele 1-2 (din 2)
  • « 1 »
    • Sorteaza dupa:

Semintele de susan

Ar trebui sa fie de nelipsit in bucataria noastra.

Semintele si uleiul de susan sunt surse sigure de vitamine, nutrienti, minerale si lipide.

Este de remarcat continutul ridicat de proteine, calciu, cupru, magneziu, zinc, seleniu, fier, vitaminele B1,D, E., lecitina (valoroasa pentru sistemul nervos).

Dintre seminte, susanul este cel mai bogat in fitosteroli, cu implicatii in cresterea imunitatii ,reducerea riscului de cancer, scaderea nivelului de colesterol. Studiile recente au aratat chiar ca un consum moderat si regulat de susan poate juca un rol esential in prevenirea cancerului de colon sau a celui de piele.

Are proprietati antiinflamatorii si poate fi folosit in tratarea arsurilor sau a durerilor aparute in cazul artritelor, prin continutul ridicat de calciu si magneziu.

Susanul este o importantă sursă de calciu uşor asimilabil. Poate fi folosit zdrobit în râşniţa de cafea şi amestecat cu miere si suc de lamaie, formând o pastă sau din el se poate prepara lapte de susan.

Făina din seminţe de susan are un conţinut de calciu de trei ori mai mare decât aceeaşi cantitate de lapte.

În mâncăruri, savoarea seminţelor de susan creşte considerabil atunci când sunt prăjite. Ele pot fi adăugate la salate, legume, supe sau la sosuri.

Va propunem un condiment plin de minerale: rasniti trei linguri seminte susan, trei linguri seminte in si trei lingurite alge marine; se pastreaza la rece, in borcan

Făina de castane este o făină dulce de culoare brun deschis, obținută prin uscarea și măcinarea fină a castanelor comestibile cultivate la altitudini de 450-900 m. Este mult mai bogată în proprietăți nutritive decât cartoful și de aceea, făina de castane poate fi pregatita cu unt și lapte pentru a înlocui cu succes piureul de cartofi. Făina de castane are proprietăți nutritive valoroase și este recomandată și in alimentația copiilor cărora le oferiți astfel o alimentație deosebit de bogată în vitamine, minerale, oligoelemente, nutrienți. Puteți adăuga făina de castane în bolul de cereale cu lapte la micul dejun! Făina de castane este ideala și pentru întărirea sosurilor, răntaşurilor şi în amestec de făinuri pentru pâine, briose, blaturi de tort sau diverse deserturi. Făina de castane se poate folosi și la prepararea halvalei, a ciocolatei, la rețete de prăjituri și bomboane. Este o făină fără Gluten.
  • Produsele 1-2 (din 2)
  • « 1 »
  Produsul a fost adaugat in cos