Legume si zarzavaturi

  • Produsele 1-7 (din 7)
  • « 1 »
    • Sorteaza dupa:

Consumat ca aliment, castravetele cu coajă, în stare crudă contine carbohidraţi , proteine, vitamina B1, vitamina B2, vitamina B3, urme de vitamina B6 şi B9, vitamina C , fier, magneziu, fosfor, potasiu si zinc.

În industria cosmeticelor, este foarte întrebuinţat în diverse creme şi loţiuni pentru ten, având un efect calmant, de restabilire a pH-ului pielii, fiind uşor astringent. Totodată, aroma de castravete proaspăt este considerată a fi afrodisiacă.

Conopida sau "varza cu studii superioare" cum o numea Mark Twain,  conţine  o cantitate foarte mare de potasiu, vitaminele B, B2, C, K,beta-caroten,acid folic, calciu, magneziu, zinc,  dar şi fier, enzime, ,fibre. Dar principalul compus este sulforafanul, care contribuie la producerea enzimelor de care organismul nostru are nevoie si careare totodata si efecte anticancerigene.

Ea detoxifica organismul , elimina toxinele , scade riscul cancerului de san, cancerului de prostata ( prin substantele pe care le contine,regleaza nivelul hormonal), de asemeni in cancerul de stomac, de colon, conopida,  previne anemia, scade tensiunea arteriala,ajuta  la combaterea bolilor de inimă şi a atacului cerebral.  Un efect benefic îl are şi asupra oaselor şi metabolismului celular. Consumând conopidă, poţi preveni cataracta dar şi alte afecţiuni oftalmologice. .

Un alt avantaj al introducerii conopidei în alimentaţie este faptul că aceasta conţine foarte puţine calorii. Datorită acestui lucru, se poate consuma în orice cantitate, chiar şi de trei, patru ori pe saptămână. Conţinutul glicemic bun poate înlătura senzaţia de foame.

Dovlecelul contine potasiu, amidon, fosfor şi calciu. Acoperă într-un mare grad cantitatea de vitamine necesară organismului – în special vitamina C şi vitaminele din grupa B.

Dovlecelul verde cel mai bine să fie consumat când este încă foarte tânăr pentru ca  işi păstrează atunci nu doar caracteristicile gustative dar este şi foarte uşor digerabil. Se recomandă să se găsească în meniurile copiilor, persoanelor aflate în convalescenţă sau a celor care au probleme cu sistemul digestiv. Fiind uşor digerabil şi conţinând puţine calorii, dovlecelul verde este una dintre legumele preferate de persoanele care sunt în cură de slăbire. Nu ezitati sa il razuiti dovlecelul cu coaja cu tot in orice salata. Ii va da o savoare deosebita!

Recomandare CasaBIO- pateu de seminte si legume

1 dovlecel necuratat, 2 morcovi potriviti, o telina, 5 linguri seminte macinate (caju, migdale, de dovleac, de floarea soarelui,...)+ 5 catei de usturoi+ 5 linguri ulei presat la rece+ sare cu 12 verdeturi 1 lingurita vegeta de casa+ o lingurita vegeta de casa. Toate legumele se curata si se razuiesc apoi se pune in blender si se omogenizeaza pana devine un pateu delicios.

Pofta buna!

Aceasta solutie ajuta la indepartarea pesticidelor, produselor chimice, metale grele, murdarie, bacterii de pe suprafata fructelor si legumelor.

Non-toxica, non-poluanta, 100% biodegradabil, 100% fara gust, fara miros

Cartofii dulci sunt extrem de sanatosi. Ei contin glutation, un compus care intareste sistemul imunitar si intervine in diferite etape ale metabolismului.

Consumand un cartof dulce pe zi, vei tine la distanta boli precum Parkinson, Alzheimer sau cancer. Chiar daca se cheama 'dulce', acest cartof previne diabetul, ajuta la stabilizarea nivelului optim de zahar din sange si la diminuarea rezistentei la insulina.

Pe langa amidonul pe care il contin, cartofii dulci sunt bogati in carbohidrati complexi, fibra dietetica, betacaroten (un nutrient echivalent vitaminei A), vitamina C si vitamina B6.
Cartoful dulce este recunoscut prin continutul fibros, carbohidratii, proteinele, vitamina A si C, fierul si calciul si a fost catalogat ca avand cea mai consistenta valoare nutritiva.

Ghimbirul proaspat este gustos in  salate de fructe, mancaruri dulci-acre, este recomandat sa fie gatit mai ales la leguminoase-elimina starile de balonare.

Ardeiul verde conţine mai multă vitamină C si A, pe când cel galben şi cel roşu mai mult beta-caroten.

Ardeiul este considerat ca a doua sursă de vitamină C după pătrunjel, 200 de grame de ardei acoperă cantitatea zilnică necesară unui adult. În afară de vitamina C, ardeiul conţine şi vitamina A, fiind un cocteil ucigaş pentru radicalii liberi.

Ardeiul în meniu înseamnă reducerea riscului de cancer, a enfizemului pulmonar, reducerea colesterolului, previne bolile de inima si artrita precum si glaucomul!

  • Produsele 1-7 (din 7)
  • « 1 »
  Produsul a fost adaugat in cos