Leguminoase

Au un continut important in proteine de buna calitate si usor asimilabile, glucide, vitaminele B si E , fier, zinc, magneziu.

Daca le fierbem in oala sub presiune, timpul de preparare se reduce mult. Pentru a evita disconfortul digestiv, la fierbere putem adauga chimen, ghimbir, marar, dafin, alge marine.

  • Produsele 1-18 (din 23)
  • « 1 2 »
    • Sorteaza dupa:

Studiile il recomanda pentru scaderea colesterolului, diabet, inima.

Ingrediente: boabe de năut BIO uscate, provenite din culturi biologice controlate.

 

Valori nutriţionale/ 100g

Valoare energetică: 1288 kJ/ 305 kCal

Proteine: 18,6 g

Carbohidraţi: 44,3 g

din care zahăr: 3,1 g

Grăsimi: 5,9 g

Fibre: 15,5 g

Ingrediente:
Fasole neagra.

Descriere:
aromata, crocanta.

Întrebuintare:
Pentru mâncaruri de porumb si mei, pentru salate, fierturi de legume si se preteaza în special pentru bucataria mexicana.

Stiati ca fasolea neagra este un aliment sarac in calorii. Daca nu, este bine de stiut ca fasolea neagra are un continut bogat in fier, scade colesterolul, intensifica arderile si creste imunitatea organismului.

Fasolea neagra ofera reale beneficii pentru sanatate, asta datorita in primul rand continutului impresionant de antioxidanti pe care ii contine. Specialistii au demonstrate ca antioxidantii intarzie procesul de imbatranire, accelereaza refacerea celulelor, ajuta sistemul imunitar si asigura un ten frumos si sanatos.

Mai mult decat atat, fasolea neagra este un aliment extreme de bogat in fibre solubile. Aceste fibre ajuta la scaderea colesterolului, stimuleaza digestia si stabilizeaza nivelul zaharului in sange.

Un aliat in lupta impotriva kilogramelor este fasolea neagra. Acest aliment este unul sarac in grasimi, el figurand in multe diete.

Beneficiile fasolei negre nu se opresc aici. Fasolea neagra este recomandata si in alimentatia pe timpul sarcinii, pentru ca acest aliment contine cantitati importante de folati, dar si de vitamina B6

Ingrediente: fosole albă*

* din culturi certificate ecologic.

 

Preparare: se lasă la înmuiat peste noapte (cca 12 ore) în apă rece după care se fierbe cca 50 minute.

 

Valori nutriţionale: Cantitate servită: 100 g

Valoare energetică: 1004 KJ/ 237 Kcal

Proteine: 21 g,

Grăsimi: 1,3 g,

din care: grăsimi saturate: 0,1g,

Carbohidraţi: 35 g,

din care zaharuri: 2,7 g

Sare: 0,01 g

· Mazarea fina se cultiva in Germania dupa standarde de calitate foarte mari.

· Boabele au o culoare mai inchisa.

· Mazarea este bogata in proteine, minerale, vitamine si fibre esentiale pentru organism.

· Este o sursa esentiala de vitamina K, care activeaza calciul din organism care este mai rapid asimilat de oase.

· Mazarea este si o sursa importanta de acid folic si vitamina B6, substante importante pentru combaterea osteoporozei si arterosclerozei.

· Un pachet contine 500 de grame de mazare.

· Acest produs este certificat ecologic de Kiwa BCS Öko-Garantie GmbH, DE-ÖKO-001.

· Ingrediente:  mazare*

· Se pot gasi urme de: gluten, susan, fructe cu coaja lemnoasa.

· Valori nutritionale / 100g

· Valoare energetica: 1260 kj / 300 kcal, grasimi 1,9 g (din care acizi grasi saturati 0,5 g), glucide 35,6 g (din care zaharuri 2,9 g), fibre 26,2 g, proteine 22,1 g, sare < 0,01 g.

· 100 g de mazare fina se inmoaie aprox. 12 ore in apa.

· Apoi se fierbe 20-30 de minute in apa proaspata.

· La sfarsit se pune o priza de sare.

· Boabele de mazare injumatatite nu mai trebuiesc inmuiate in apa.

· Ele se fierb dupa doar o jumatate de ora.

· Se preteaza excelent pentru supe, ciorbe sau pireuri.

 

· Mazarea este bogata in proteine, minerale, vitamine si fibre esentiale pentru organism.

· Este o sursa esentiala de vitamina K, care activeaza calciul din organism care este mai rapid asimilat de oase.

· Mazarea este si o sursa importanta de acid folic si vitamina B6, substante importante pentru combaterea osteoporozei si arterosclerozei.

· Un pachet contine 500 de grame de mazare.

· Acest produs este certificat ecologic de Kiwa BCS Öko-Garantie GmbH, DE-ÖKO-001.

· Ingrediente:  mazare*

· Se pot gasi urme de: gluten, susan, fructe cu coaja lemnoasa.

· Valori nutritionale / 100g

· Valoare energetica: 1289 kj / 306 kcal, grasimi 1,4 g (din care acizi grasi saturati 0,3 g), glucide 41 g (din care zaharuri 3,3 g), fibre 17 g, proteine 23 g, sare 0,06 g.

· Pentru o garnitura de 2 persoane fierbeti 100 g de mazare injumatatita 60-90 de minute in apa suficienta.

· Puneti o priza de sare doar la sfarsit.

· Mazarea galbena se gaseste des in bucataria germana din Berlin.

· Acolo mazarea galbena este baza pentru supe, ghivecuri, tocane si salate.

· Mazarea este bogata in proteine, minerale, vitamine si fibre esentiale pentru organism.

· Este o sursa esentiala de vitamina K, care activeaza calciul din organism care este mai rapid asimilat de oase.

· Mazarea este si o sursa importanta de acid folic si vitamina B6, substante importante pentru combaterea osteoporozei si arterosclerozei.

· Un pachet contine 500 de grame de mazare galbena injumatatita.

· Acest produs este certificat ecologic de Kiwa BCS Öko-Garantie GmbH, DE-ÖKO-001.

· Ingrediente:  mazare galbena*

· Se pot gasi urme de: gluten, susan, fructe cu coaja lemnoasa.

· Valori nutritionale / 100g

· Valoare energetica: 1248 kj / 297 kcal, grasimi 1,9 g (din care acizi grasi saturati 0,2 g), glucide 36 g (din care zaharuri 3 g), fibre 23 g, proteine 23 g, sare < 0,01 g.

· Fierbeti 150 g de mazare galbena fara inmuiare prealabila 30 - 40 de minute.

· Puneti o priza de sare doar la sfarsit.

 

Produs ambalat in atmosfera protectoare.  A se pastra intr-un loc uscat ferit de soare.

Producator: Nestora, Grecia

oabele de naut sunt o sursa importanta de nutrienti. O caracteristica aparte a nautului este continutul ridicat de lecitina, benefica pentru memorie si pentru sanatatea creierului. Gasim in naut si acizii grasi esentiali, precum si o cantitate importanta de fibre. Bogat in proteine, ajuta la sustinerea sistemului muscular. Un aliment din ce in ce mai popular si la noi, nu numai in bucatariile orientale. Daca gatiti boabele de naut, inainte sa le puneti la fiert, lasati-le la inmuiat ca si fasolea. Din naut si tahini (pasta de susan) se prepara humus-ul. Pentru cei care nu stiu cum sa prepare naut-ul, e simplu: se prepara exact ca si fasolea boabe:)

Boabele de naut pot fi puse si la germinat, astfel beneficiati de toate vitaminele si mineralele continute in aceste boabe. Germinarea este destul de usoara, ca in majoritatea cazurilor unde avem de-a face cu boabe mari.

Produs certificat organic.

Gramaj 500g.

 

Soia este considerata una din cele mai vechi plante de cultura si printe cele mai hranitoare si miraculoase. Originara din China, era cunoscuta inca de acum 3000 de ani. In Europa a fost aclimatizata abia in secolul 18 si anume in Franta.

Soia neagra este o varianta coloristica a boabelor de soia galbena, avand aceeasi compozitie energetica.

Principalii constituenti:

* protide 40% (fata de 15-20% in carne);
* lipide 12-25% (fata de 1-4 % in carne);
* glucide 10-15 %;
* saruri minerale: calciu, fier, magneziu, fosfor, potasiu, sodium, sulf, etc;
* vitamine: A, B1, B2, D, E, F, etc;
* lecitina (inrudita cu cea a galbenusului de ou);
* diastaze, celuloza, cazeina etc;

Proprietati:

* aliment complet si foarte digerabil;
* constructor de primul ordin-muschi, oase, nervi;
* energetic valoros;
* remineralizant;
* echilibrant celular;
Se mai numeste si planta-minune sau biftec vegetal. Datorita valorii sale nutritive foarte apropiata de cea a produselor de origine animala, este considerat unul din cele mai importante alimente.

Nautul este inca un aliment minune din lunga lista a alimentelor intens recomandate pentru un stil de viata armonios, echilibrat si sanatos. Sa luam exemplu unei cani pline de boabe de naut, echivalentul a 150 de grame. Astfel, aceasta cantitate asigura cu 50% mai mult decat necesarul zilnic de molibden (minereu esential pentru sanatate) al organismului, 80% din cel de mangan, 70% din cel de acid folic, 50% din cel de fibre, 40% din cel de triptofan, 30% din cel de proteine. Cuprul, fosforul si fierul sunt alte elemente bogate din naut.

Ca majoritatea altor specii de boabe sau de fasole, si nautul scade colesterolul prin continutul de fibre, si impiedica acumularea de zahar in sange, fiind un aliment foarte util persoanelor care sufera de diabet sau de hipoglicemie.

Bolile de inima pot fi prevenite si riscurile scazute semnificativ in urma consumului de naut, a fost revelat in urma unui studiu facut in Statele Unite, pe un grup de persoane, timp de 20 de ani. O alta functie a organismului care se bucura de infuzia de naut este functia de scadere a colesterolului negativ, de tip LDL.

Fierul din boabele de naut produce energie, iar magneziul sporeste cantitatea de enzime care produc antioxidanti. Daca te gandesti cum sa renunti la carnea rosie (si te sfatuiesc sa faci cat de rapid acest pas), atunci poti suplini aportul de proteine pierdut cu ajutorul nautului.

Fasole alba Cannellini

 

100% agricultura ecologica/bio/organica

· Dhal este o supa din leguminoase si reprezinta un aliment de baza in India.

· Acest amestec de linte rosie si cocos ras este ideal pentru mancarurile indiene precum supe dhal sau chutney cu bucati de fructe sau legume.

· Lintea este bogata si in fier, fibre, acid folic, magneziu (important pentru muschi si oase) si vitamina B6 (descompune zaharurile din sange).

· Pulpa din nuca de cocos contine grasimi saturate care vindeca tesuturi afectate si tulburari ale sistemului nervos.

· Un pachet contine 500 de grame de linte rosie si cocos ras.

· Acest produs este certificat ecologic de Kiwa BCS Öko-Garantie GmbH, DE-ÖKO-001.

· Ingrediente:  linte rosie* 95%, cocos ras* 5%, ulei de floarea soarelui*.

· *=agricultura ecologica

· Se pot gasi urme de: gluten, susan, fructe cu coaja lemnoasa.

· Valori nutritionale / 100g

· Valoare energetica: valoare energetica 1527 kj / 362 kcal, grasimi 5,6 g (din care acizi grasi saturati 4,7 g), glucide 47,3 g (din care zaharuri 2 g), fibre 10,7 g, proteine 25,4 g, sare < 0,01 g.

· Pentru o garnitura de 2 persoane fierbeti 150 g de linte cu putin unt si varsati apoi 230 ml de apa usor sarata.

· Lasati sa fiarba 5 minute si apoi stingeti focul si asteptati 15 minute pana se absoarbe toata apa.

Consumul de fasole alba ofera multiple beneficii organismului uman. Aceasta este bogata in antioxidanti si contine cantitati importante de molibden implicat in procesul de detoxifiere. Fasolea alba este o sursa importanta de fibre si proteine si are un indice glicemic scazut. De asemenea, fasolea alba este bogata in minerale, cum ar fi acidul folic, magneziu si fier.

Lintea este foarte bogata in molibden, un metal care face parte din structura unor enzime folositoare organismului uman. Atat de bogata in molibden este lintea incat 100 de grame reprezinta tot necesarul zilnic al organismului pentru acest metal. Molibdenul arde grasimile sanguine, ajuta la formarea hemoglobinei sau imbunatateste metabolismul celular.

Dupa molibden, cea mai mare concentratie in linte este reprezentata de acidul folic si de fibre, doua elemente absolut vitale. Alti nutrienti importanti din alcatuirea unei boabe de linte sunt manganul, fierul, fosforul, proteinele, cuprul, potasiul, vitamina B1.

Folatul continut de linte, ajuta la reducerea nivelurilor de homo-cisteina, un aminoacid asociat bolilor de inima.

Beneficii:

  • Ajuta la scaderea colesterolului si controleaza nivelul zaharului din sange;
  • Previne aparitia afectiunilor inimii;
  • Sporeste nivelul de energie al organismului si creste rezistenta fizica la efort;
  • Este recomandata in tratamentul post-operatoriu (starile de convalescenta);
  • Este recomandata mamelor care alapteaza.

Boabele pot fi folosite in multe feluri de mancare, fiind bogate in proteine, minerale si fibre. Consumate impreuna cu cereale, au aceleasi valori proteice precum carnea, fiind o excelenta alternativa pentru aceasta.

Boabe organice de linte maro. Lintea maro fierbe in aproximativ 20-30 de minute. Culoarea poate varia de la kaki pana la maro inchis spre negru. Boabele mici de linte maro (cum e si cazul nostru) apartin speciei Beluga, si au o aroma aparte. Boabele de linte maro nu se sfarama prin fierbere.

Puteti folosi lintea maro si pentru germinare, in alimentatia raw. Germenii de linte contin un adevarat complex de nutrienti, prin aceasta metoda puteti obtine maximul din aceste minunate bobite mici maronii.

Produs certificat organic.

Gramaj: 500g

 

Lintea neagra este bogata in antioxidanti si proteine, fiind indicata in curele de detoxifiere a organismului. Lintea neagra combate constipatia si detoxica ficatul.

Este foarte bogata in molibden, un metal care face parte din structura unor enzime folositoare organismului uman. Atat de bogata in molibden este lintea incat 100 de grame reprezinta tot necesarul zilnic al organismului pentru acest metal. Molibdenul arde grasimile sanguine, ajuta la formarea hemoglobinei sau imbunatateste metabolismul celular.

Este un aliment foarte sanatos, bogat in proteine.
Este benefica in dieta pacientilor cu atrofie musculara, astenie, adinamie.
La fierbere isi pastreaza forma; ideala in salate, supe.

Are un continut important in proteine de buna calitate si usor asimilabile, glucide, vitaminele B si E , fier, zinc, magneziu

· Fasolea alba mare are un gust fainos placut datorita amidonului din interior.

· In Italia si Grecia sunt foarte populare ca aperitiv.

· Fasolea alba este o sursa importanta de fibre si proteine si are un indice glicemic scazut.

· Aceasta produce inhibitori de alfa-amilaza care ajuta la reglarea depozitelor de grasime din organism dar contine si magneziu, un mineral esential pentru mentinerea unei stari optime de sanatate.

· Un pachet contine 500 de grame de fasole alba mare.

· Acest produs este certificat ecologic de Kiwa BCS Öko-Garantie GmbH, DE-ÖKO-001.

· Ingrediente:  fasole alba mare*

· *=agricultura ecologica

· Se pot gasi urme de: soia, susan, fructe cu coaja lemnoasa.

· Valori nutritionale / 100g

· Valoare energetica: 1008 kj / 241 kcal, grasimi 1,6 g (din care acizi grasi saturati 0,2 g), glucide 34,7 g (din care zaharuri 2 g), fibre 23,2 g, proteine 20,9 g, sare 0,01 g.

· Pentru o garnitura de 2 persoane se inmoaie 100 g de fasole alba mare aprox. 12 ore in apa suficienta.

· Apoi se fierbe timp de 60 de minute in apa proaspata.

· Puneti o priza de sare doar la sfarsit.

  • Produsele 1-18 (din 23)
  • « 1 2 »
  Produsul a fost adaugat in cos