Linte

Au un continut important in proteine de buna calitate si usor asimilabile, glucide, vitaminele B si E , fier, zinc, magneziu.

Daca le fierbem in oala sub presiune, timpul de preparare se reduce mult. Pentru a evita disconfortul digestiv, la fierbere putem adauga chimen, ghimbir, marar, dafin, alge marine

  • Produsele 1-4 (din 4)
  • « 1 »
    • Sorteaza dupa:

Lintea este foarte bogata in molibden, un metal care face parte din structura unor enzime folositoare organismului uman. Atat de bogata in molibden este lintea incat 100 de grame reprezinta tot necesarul zilnic al organismului pentru acest metal. Molibdenul arde grasimile sanguine, ajuta la formarea hemoglobinei sau imbunatateste metabolismul celular.

Dupa molibden, cea mai mare concentratie in linte este reprezentata de acidul folic si de fibre, doua elemente absolut vitale. Alti nutrienti importanti din alcatuirea unei boabe de linte sunt manganul, fierul, fosforul, proteinele, cuprul, potasiul, vitamina B1.

Folatul continut de linte, ajuta la reducerea nivelurilor de homo-cisteina, un aminoacid asociat bolilor de inima.

Beneficii:

  • Ajuta la scaderea colesterolului si controleaza nivelul zaharului din sange;
  • Previne aparitia afectiunilor inimii;
  • Sporeste nivelul de energie al organismului si creste rezistenta fizica la efort;
  • Este recomandata in tratamentul post-operatoriu (starile de convalescenta);
  • Este recomandata mamelor care alapteaza.

Boabele pot fi folosite in multe feluri de mancare, fiind bogate in proteine, minerale si fibre. Consumate impreuna cu cereale, au aceleasi valori proteice precum carnea, fiind o excelenta alternativa pentru aceasta.

· Dhal este o supa din leguminoase si reprezinta un aliment de baza in India.

· Acest amestec de linte rosie si cocos ras este ideal pentru mancarurile indiene precum supe dhal sau chutney cu bucati de fructe sau legume.

· Lintea este bogata si in fier, fibre, acid folic, magneziu (important pentru muschi si oase) si vitamina B6 (descompune zaharurile din sange).

· Pulpa din nuca de cocos contine grasimi saturate care vindeca tesuturi afectate si tulburari ale sistemului nervos.

· Un pachet contine 500 de grame de linte rosie si cocos ras.

· Acest produs este certificat ecologic de Kiwa BCS Öko-Garantie GmbH, DE-ÖKO-001.

· Ingrediente:  linte rosie* 95%, cocos ras* 5%, ulei de floarea soarelui*.

· *=agricultura ecologica

· Se pot gasi urme de: gluten, susan, fructe cu coaja lemnoasa.

· Valori nutritionale / 100g

· Valoare energetica: valoare energetica 1527 kj / 362 kcal, grasimi 5,6 g (din care acizi grasi saturati 4,7 g), glucide 47,3 g (din care zaharuri 2 g), fibre 10,7 g, proteine 25,4 g, sare < 0,01 g.

· Pentru o garnitura de 2 persoane fierbeti 150 g de linte cu putin unt si varsati apoi 230 ml de apa usor sarata.

· Lasati sa fiarba 5 minute si apoi stingeti focul si asteptati 15 minute pana se absoarbe toata apa.

Boabe organice de linte maro. Lintea maro fierbe in aproximativ 20-30 de minute. Culoarea poate varia de la kaki pana la maro inchis spre negru. Boabele mici de linte maro (cum e si cazul nostru) apartin speciei Beluga, si au o aroma aparte. Boabele de linte maro nu se sfarama prin fierbere.

Puteti folosi lintea maro si pentru germinare, in alimentatia raw. Germenii de linte contin un adevarat complex de nutrienti, prin aceasta metoda puteti obtine maximul din aceste minunate bobite mici maronii.

Produs certificat organic.

Gramaj: 500g

 

Lintea neagra este bogata in antioxidanti si proteine, fiind indicata in curele de detoxifiere a organismului. Lintea neagra combate constipatia si detoxica ficatul.

Este foarte bogata in molibden, un metal care face parte din structura unor enzime folositoare organismului uman. Atat de bogata in molibden este lintea incat 100 de grame reprezinta tot necesarul zilnic al organismului pentru acest metal. Molibdenul arde grasimile sanguine, ajuta la formarea hemoglobinei sau imbunatateste metabolismul celular.

Este un aliment foarte sanatos, bogat in proteine.
Este benefica in dieta pacientilor cu atrofie musculara, astenie, adinamie.
La fierbere isi pastreaza forma; ideala in salate, supe.

Are un continut important in proteine de buna calitate si usor asimilabile, glucide, vitaminele B si E , fier, zinc, magneziu

  • Produsele 1-4 (din 4)
  • « 1 »
  Produsul a fost adaugat in cos