Naut

Au un continut important in proteine de buna calitate si usor asimilabile, glucide, vitaminele B si E , fier, zinc, magneziu.

Daca le fierbem in oala sub presiune, timpul de preparare se reduce mult. Pentru a evita disconfortul digestiv, la fierbere putem adauga chimen, ghimbir, marar, dafin, alge marine

  • Produsele 1-4 (din 4)
  • « 1 »
    • Sorteaza dupa:

Studiile il recomanda pentru scaderea colesterolului, diabet, inima.

Ingrediente: boabe de năut BIO uscate, provenite din culturi biologice controlate.

 

Valori nutriţionale/ 100g

Valoare energetică: 1288 kJ/ 305 kCal

Proteine: 18,6 g

Carbohidraţi: 44,3 g

din care zahăr: 3,1 g

Grăsimi: 5,9 g

Fibre: 15,5 g

Produs ambalat in atmosfera protectoare.  A se pastra intr-un loc uscat ferit de soare.

Producator: Nestora, Grecia

oabele de naut sunt o sursa importanta de nutrienti. O caracteristica aparte a nautului este continutul ridicat de lecitina, benefica pentru memorie si pentru sanatatea creierului. Gasim in naut si acizii grasi esentiali, precum si o cantitate importanta de fibre. Bogat in proteine, ajuta la sustinerea sistemului muscular. Un aliment din ce in ce mai popular si la noi, nu numai in bucatariile orientale. Daca gatiti boabele de naut, inainte sa le puneti la fiert, lasati-le la inmuiat ca si fasolea. Din naut si tahini (pasta de susan) se prepara humus-ul. Pentru cei care nu stiu cum sa prepare naut-ul, e simplu: se prepara exact ca si fasolea boabe:)

Boabele de naut pot fi puse si la germinat, astfel beneficiati de toate vitaminele si mineralele continute in aceste boabe. Germinarea este destul de usoara, ca in majoritatea cazurilor unde avem de-a face cu boabe mari.

Produs certificat organic.

Gramaj 500g.

 

Nautul este inca un aliment minune din lunga lista a alimentelor intens recomandate pentru un stil de viata armonios, echilibrat si sanatos. Sa luam exemplu unei cani pline de boabe de naut, echivalentul a 150 de grame. Astfel, aceasta cantitate asigura cu 50% mai mult decat necesarul zilnic de molibden (minereu esential pentru sanatate) al organismului, 80% din cel de mangan, 70% din cel de acid folic, 50% din cel de fibre, 40% din cel de triptofan, 30% din cel de proteine. Cuprul, fosforul si fierul sunt alte elemente bogate din naut.

Ca majoritatea altor specii de boabe sau de fasole, si nautul scade colesterolul prin continutul de fibre, si impiedica acumularea de zahar in sange, fiind un aliment foarte util persoanelor care sufera de diabet sau de hipoglicemie.

Bolile de inima pot fi prevenite si riscurile scazute semnificativ in urma consumului de naut, a fost revelat in urma unui studiu facut in Statele Unite, pe un grup de persoane, timp de 20 de ani. O alta functie a organismului care se bucura de infuzia de naut este functia de scadere a colesterolului negativ, de tip LDL.

Fierul din boabele de naut produce energie, iar magneziul sporeste cantitatea de enzime care produc antioxidanti. Daca te gandesti cum sa renunti la carnea rosie (si te sfatuiesc sa faci cat de rapid acest pas), atunci poti suplini aportul de proteine pierdut cu ajutorul nautului.

  • Produsele 1-4 (din 4)
  • « 1 »
  Produsul a fost adaugat in cos