Retete

  • Produsele 1-17 (din 17)
  • « 1 »
    • Sorteaza dupa:

Prin lucrarea de faţă suntem profund interesaţi să oferim oamenilor un număr însemnat de reţete, în care „alimentele devin medicamente″, fără a se diminua câtuşi de puţin plăcerea omului de a pregăti şi consuma preparate culinare variate, atrăgătoare şi gustoase.

Descriere - Gateste repede, sanatos si gustos

Vrei sa fii sanatos, dar nu iti place sa gatesti sau nu te pricepi? Gatitul iti ia prea mult timp? Costa prea mult? E prea greu? Nu stii ce alimente sa cumperi si sa folosesti? Aceasta carte te ajuta sa gasesti raspuns la aceste intrebari si iti ofera o solutie. Cu putina vointa si perseverenta, in scurt timp gatitul va fi o placere pentru tine, vei face economie de timp, te vei delecta cu mancare apetisanta si gustoasa, sanatatea ta se va imbunatati continuu si vei fi tot mai optimist. Incearca!


Ca raspuns, autoarea propune nu doar o reteta, ci informatiile si tehnicile pentru nu mai putin de 250 de astfel de retete, mergand pe intreita formula si din titlul cartii si incurajand gospodina din tine: "Gateste repede, sanatos si gustos!” Un extras al primelor 23 pagini (cuprinsul, introducerea si primul capitol) poate fi citit aici (linkul).

"Recomand cu multa caldura cartea de fata ca una dintre cele mai bune care au fost scrise in acest domeniu. Oricand va putea fi citita si recitita integral sau pe fragmente, reprezentand un ghid complet si sigur spre o viata sanatoasa, inclusiv la varste inaintate. Chiar si o persoana fara inclinatii culinare, dar care doreste sa se alimenteze sanatos, dar si una care vrea sa faca din gatit o arta o poate avea in biblioteca, iar cand o va consulta va gasi intotdeauna solutiile simple, dar optime de care are nevoie.

Nu vă veţi putea schimba viaţa, recâştigându-vă sănătatea, decât sădindu-vă în conştiinţă dorinţa de a vă ajuta singuri.

Din nefericire, oamenii nu trec de bună voie la regimul de viaţă natural, la alimentaţia pregătită fără foc, decât dacă încep să-şi dea seama că altă cale nu mai există.

Acum intervin minunea, fantasticul, incredibilul, vindecarea spectaculoasă – la drept vorbind – AUŢOVINDECAREA. Propriul sistem
de apărarea – imunitatea – este repus în stare de alertă, de luptă, de corectare, apoi de întreţinere a unui mare bun câştigat – SANATATEA. Se ştie că adevărurile mari sunt simple. Acesta este unul dintre ele.

Este cancerul o boala nevindecabila?

Prevenirea, depistarea si combaterea cancerului. Simptomele formelor de cancer. O grupa importanta de factori cancerigeni cunoscuti si necunoscuti. Efectele alimentatiei traditionale. De ce trebuie schimbata alimentatia? Proteinele in alimentatia cu hrana vie. Importanta acidului lactic in organism. Capacitatile de vindecare ale cruditatilor.

După o muncă pasionată de peste 20 de ani, prin cartea de faţă, Elena Pridie ne propune o paletă multicoloră de reţete pentru deserturi sănătoase, gustoase şi apetisante. Sunt reţete pentru toate gusturile, pregătite din ingrediente naturale, vegetariene, şi, pe cât posibil, autohtone: fructe proaspete şi uscate, nuci, alune, seminţe, migdale, carob, grăsimi vegetale, miere; produse din cereale cât mai nerafinate, lapte vegetal, înlocuitori vegetali pentru ouă, arome naturale etc.

Pentru a avea o sănătate optimă trebuie în primul rând să ne alimentăm sănătos. Alimentaţia pe bază de crudităţi înseamnă a trăi altfel, într-un mod cu totul nou, inedit, înseamnă a te bucura pe deplin de viaţă, de alimente, de roadele grădinii, de natură, de relaţii frumoase, da, pentru că faci economie mare de timp, eşti mai sănătos, iar timpul respectiv îl poţi petrece împreună cu cei dragi. Sănătatea ta va avea numai de câştigat. Ce perspectivă promiţătoare pentru viaţă!

Lucrarea cuprinde 400 de reţete din crudităţi, de la salate, supe, paste, sosuri până la băuturi şi deserturi, toate preparate din legume şi fructe proaspete şi nuci şi seminţe.

La sfârşitul cărţii există şi un supliment – o secţiune de reţete preparate termic care pot completa un meniu alcătuit în cea mai mare parte din crudităţi.

 

Ele satisfac exigenţele celor trei tipuri de diete vegetariene – cea care permite consumarea ouălor şi a lactatelor, cea care interzice ouăle şi, cea mai restrictivă, dieta vegan, care exclude orice produs de origine animală, de la ouă şi lactate până la mierea de albine. Reţetele care nu conţin ouă, precum şi cele de tip vegan sunt indicate prin semne grafice, pentru a putea fi identificate cu uşurinţă. De la aperitive şi supe până la garnituri, salate şi dulciuri, puteţi crea o diversitate de meniuri originale sau tradiţionale. Cartea include o serie de casete cu informaţii despre ingredientele-cheie ale bucătăriei vegetariene: soia, uleiul de măsline, ierburile aromatice şi condimentele ce dau un gust deosebit preparatelor.

Descriere

Elena Pridie deschide, prin cartea de faţă, un orizont atractiv, accesibil şi actual în domeniul alimentaţiei sănătoase.

Pornind de la Manualul Creatorului care a prescris omului stilul de viaţă optim şi hrana originară, autoarea ne învaţă cum putem adapta acestea secolului în care trăim. Fiind ea însăşi o practiciană, Elena Pridie vine cu soluţii concrete, practice şi pe înţelesul tuturor.

Fată de cărţile anterioare Reţete pentru familia noastră – semnată Elena Opriţa – Editura Viaţă şi Sănătate, 1998, Mai bine un prânz de verdeţuri – editura Ceres, 2001, Cartea familiei mele – Editura Ceres 2004, Reţete pentru sănătatea noastră se prezintă Cll o ofertă de 500 reţete culinare şi un evantai de sfaturi practice în domenii ce ne influenţează covârşitor viaţa.

Necesarul de nutrienti obtinut in doar 2 minute!

"Saritul" peste masa de dimineata a devenit un sport cunoscut in zilele noastre, din motive de timp in primul rand, dar si din cauza obiceiurilor mostenite sau formate in familie. Alimentele ingerate la masa de dimineata trebuie s ane ofere energia necesara primei parti a zilei.

Combinatia intre produsele apicole(aimente bogate in proteine vegetale si vitamine), nuci si seminte "trezite"(sursa naturala de acizi grasi esentiali), fructe uscate sau crude sau prelucrate corect fara adaosuri ( sursa de vitamine si glucide "bune"), uleiuri esentiale de calitate si o apa pura poate aduce o raza de soare in viata noastra, oferindu-ne energia de care avem nevoie.

Daca vom invata semnele corpului si vom intele cat este d eimportant ce mancam, cat mancam si cand mancam, avem toate sansele sa fim mai sanatosi!

Prof. Dr. Gheorge Mencinicopschi

Această carte îţi va permite să te bucuri de toate beneficiile unei diete pe cât de delicioase, pe atât de bogată în principii nutritive. În minunata lor carte, Doreen Virtue şi Jenny Ross îţi oferă sute de reţete şi sfaturi culinare care îţi vor permite să prepari cele mai savuroase feluri de mâncare, create în proporţie de 100% din crudităţi şi din alimente vii (fructe, legume, nuci, alune şi seminţe).

Vei găsi aici reţete mexicane, italiene şi asiatice, dar şi din alte bucătării tradiţionale, şi te vei bucura simultan de toate beneficiile fizice, emoţionale şi spirituale specifice adoptării uneia dintre cele mai sănătoase diete posibile. Dacă vei prepara aceste reţete extrem de uşoare, vei descoperi rapid de ce mii de oameni s-au alăturat mişcării vegane şi vei învăţa să încorporezi alimentele vii în dieta ta zilnică.

Una dintre particularităţile cărţii lui LeAnne este folosirea unor reţete care nu conţin grăsimi adăugate şi puţină sare – sau chiar fără sare – şi care recurg la minimum, în modul cel mai judicios, utilizarea de agenţi de îndulcire. Unele persoane, care nu pot în ruptul capului să accepte ideea de a nu folosi zahăr sau grăsime în dieta cotidiană pot să-i pună la îndoială strategia fără-grăsimi, dar dovezile ştiinţifice arată că ar trebui să încercăm să evităm să folosim grăsimi adăugate, mai ales persoanele care fie se confruntă cu un risc sporit de apariţie a unei boli degenerative (respectiv majoritatea oamenilor) sau cei care au fost deja diagnosticaţi cu o asemenea boală (de exemplu, boli cardiovasculare, cancer, diabet şi alte tulburări metabolice şi obezitate). Folosesc termenul grăsimi „adăugate” pentru a face distincţia faţă de alimentele pe bază de legume şi fructe care au un conţinut bogat de grăsimi, deoarece acestea au adeseori o rezervă naturală de antioxidanţi, fibre şi genul adecvat de proteine.

Ştiu că pentru mulţi oameni care au avut întotdeauna o dietă tipic americană – tipică omului modern din ţările dezvoltate – trecerea la o dietă fără grăsimi adăugate poate constitui o foarte mare provocare – cel puţin la început. Dar este important să se ştie că s-a dovedit că grăsimile dau dependenţă, făcându-i adeseori pe oameni să consume cantităţi tot mai mari de-a lungul timpului. În cele din urmă, devine cât se poate de dificil pentru mulţi oameni să îşi revină de pe urma acestei dependenţe. La fel ca în cazul multor altor dependenţe, unora li se pare nu numai dificil să facă schimbarea, ci devin şi neobişnuit de defensivi în privinţa preferinţelor lor.

Însă schimbarea este posibilă. Este nevoie doar de timp, poate câteva luni pentru unele persoane. Iar din momentul în care schimbarea este împlinită, descoperim gusturi noi la alimentele pe bază de legume şi fructe, gusturi despre care aproape că nici nu ştiam că există. Din momentul în care ajung în acest punct mai sănătos, mulţi dintre ei descoperă că dacă, din curiozitate, revin la vechile preparate care plutesc în grăsime, se confruntă cu dificultăţi – poate chiar tulburări intestinale reale – sau este posibil să constate că mâncarea de odinioară are gust mai curând de unsoare stricată.


Cu participarea maeştrilor voştri gastronomi favoriţi şi a autorilor voştri favoriţi de cărţi de bucate, Studiul China – Colecţia de reţete a vedetelor include feluri de mâncare de la Lindsay S. Nixon, autoarea seriei de cărţi Happy Herbivore; de la Del Sroufe, autorul bestsellerului New York Times Furculiţe în loc de cuţite – Carte de bucate; de la Laura Theodore, gazda emisiunii Jazzy Vegetarian de la PBS; şi de la cercetătorul de top în nutriţie, dr. John McDougall. Toţi urmează principiile alimentare recomandate de cartea Studiul China.

Chiar şi mai bine, cu feluri delicioase precum burgerii din năut de la Dreena Burton; îngheţata de ciocolată cu mentă de la Heather Crosby; salata de quinoa Fiesta de la Christy Morgan; şi fettuccine cu ciuperci de la Christina Ross, această colecţie de reţete este potrivită pentru orice eveniment sau poftă.

Intr-un timp cand relatia directa dintre alimentatie si sanatatea individului este tot mai pregnant subliniata in cercurile stiintifice si medicale, sunt tot mai numeroase demersurile ce se fac pe diferite cai in vederea constientizarii publicului larg cu privire la aceasta relatie si la rolul esential pe care o alimentatie sanatoasa il are in prevenirea bolilor si implicit in sporirea considerabila a calitatii vietii.

Citind " Retete vegetariene pentru fiecare gust" puteti afla solutii practice in vederea adoptarii unui stil de viata sanatos in alimentatie, gasind alternative la " bucataria traditionala" fara a sacrifica nici calitatea hranei, nici gustul placut al acesteia.

Ligia Pop este raw food chef, gazda show-ului TV online „Ligia’s Kitcben”, organizează anual târguri raw food naţionale şi susţine demonstraţii culinare cu preparate raw food. Ea este autoarea a trei cărţi despre raw food: „Deserturi Pentru Părinţi şi Copii Sănătoşi”, „Germeni şi Vlăstari: Surse de Sănătate şi Energie” şi a acestei cărţi.

Pe lângă toate acestea, ea este licenţiată în muzică de către Universitate a de Arte „George Enescu” din Iaşi, e profesoară de pian şi autoarea metodei inovative de pian, „Paşi in Lumea Muzicii”.

Această carte vă ajută să descoperiţi noi reţete delicioase, pornind de la pâine din seminţe, lapte şi brânzeturi din nuci, chiftele şi diverse feluri de mâncare vegană crudă, creme de prăjituri, deserturi şi torturi extrem de arătoase şi, sănătoase. Toate ingredientele folosite sunt netratate termic, pline de vitamine şi enzime prezente doar în crudităţi, de care corpul nostru are nevoie pentru funcţionarea optimă.

GHIDUL TOTAL: 2167 de RETETE NATURISTE de prepararea hranei, pentru toate gusturile.52 de REGULI PENTRU O ALIMENTATIE CORECTA.SUGESTII diversificate la meniul de dimineata, pranz si seara pentru toate lunile anului. Diete si sucuri din fructe. CUM SE PREPARA FAINILE, GERMENII,LAPTELE VEGETAL DIN DIFERITE SEMINTE SI FRUCTE, PASTELE, PULBERILE,SUCURILE, MACERATELE, TINCTURILE. Un abecedar al sanatatii, atat de greu de mentinut in epoca aditivilor, indulcitorilor, emulgatorilor, colorantilor sintetici, gelurilor si altor ingrediente menite sa ne biciuiasca simturile si sa ne torpileze sanatatea. Alegeti hrana vie, naturala, netehnologizata pregatita dupa experienta unei nutritioniste bine cunoscuta!

 

Toţi iubim deserturile şi ne întrebăm, ce am putea face pentru a le consuma fără să ne simţim vinovaţi şi mai ales fără să suportăm consecinţele lor negative?

Prin această carte, Ligia Pop vă prezintă soluţia acestor probleme.

Cele 50 de reţete pregătite special pentru dumneavoastră sunt pline de culori, arome şi gusturi exotice.

Consumarea lor echilibrata ne va menţine supli, sănătoşi şi plini de energie.

Cine nu a auzit de Herghelia ? Pentru cei care nu stiu aceasta este un centru lifestyle unde multi oameni si-au schimbat viata si astfel s-u vindecat de boli foarte grave.

De ce o carte de bucate de la Herghelia?
Credem ca merita sa scrii o carte cand ai in spate ani grei de experienta in domeniul pe care urmeaza sa-l abordezi in ea, atunci cand ai de spus ceva ce nu a fost artificial plasmuit intr-un birou, scriind carti doar din alte carti, ci este rodul multor ani de practica si pionierat dificil.

Credem ca merita sa scrii o carte de bucate atunci cand stii din experienta ca aceste retete si meniurile vegetariene din ea au ajutat, la Herghelia si dincolo de ea, zeci de mii de oameni si iata, acum, prin raspandirea acestor cunostinte in forma tiparita, alte zeci de mii de oameni vor fi orientati sa traiasca mai bine, sa fie mai sanatosi si, de ce nu, mai fericiti.

O carte care se bazeaza pe experienta medicilor, nutritionistilor si a personalului din bucatariaCentrului Lifestyle Herghelia, care au deservit in ultimii 13 ani peste 10.000 de pacienti.

Experienta celor peste 12.000 de mese servite pacientilor care ne-au calcat pragul se traduce in paginile acestei carti de bucatarie vegetariana.

Retetele pregatite de-a lungul anilor au contribuit din plin la rezultatele exceptionale obtinute in cadrul programului nostru. Am fost abordati de-a lungul anilor de pacienti de la Herghelia, dar si de multi altii care ar fi dorit sa adopte o dieta ideala, care s-a dovedit a fi eficienta in obezitate, diabet, ateroscleroza, hipertensiune sau in preventia cancerului.

Ne-au intrebat: Aveti o carte de bucatarie terapeutica vegetariana? De ce nu scoateti o astfel de carte, cu experienta pe care o aveti si cu retetele delicioase pe care le folositi de atatia ani?

A sosit momentul sa dam curs respectivelor cereri prin acest prim volum cu retete de la Herghelia. A sosit momentul ca si cei care nu au venit inca la Herghelia sa poata beneficia de informatiile si rezultatele aplicarii unei diete total vegetariene echilibrate.

De ce o noua carte de bucate vegetariene? Ea este produsul a 13 ani de experienta. Cui se adreseaza? Oamenilor sanatosi si bonavi...

Pentru sanatate, dieta vegetariana prezinta avantaje categorice, fundamentate stiintific. Dar de aceste avantaje nu putem beneficia decat daca dieta vegetariana este echilibrat construita. Iar acest lucru este posibil doar daca avem la indemana retete culinare care sa asigure obtinerea unor preparate satisfacatoare, atat in ceea ce priveste necesarul nutritiv al organismului, cat si cel gustativ si chiar estetic. Iar "Cartea de bucate a centrului Lifestyle Herghelia", reprezentand rezultatul multor ani de experienta in bucataria vegetariana si in consilierea nutritionala, tocmai aceste lucruri ni le ofera, intr-o maniera usor de asimilat si aplicat.

  • Produsele 1-17 (din 17)
  • « 1 »
  Produsul a fost adaugat in cos