Soia

Au un continut important in proteine de buna calitate si usor asimilabile, glucide, vitaminele B si E , fier, zinc, magneziu.

Daca le fierbem in oala sub presiune, timpul de preparare se reduce mult. Pentru a evita disconfortul digestiv, la fierbere putem adauga chimen, ghimbir, marar, dafin, alge marine

  • Produsele 1-2 (din 2)
  • « 1 »
    • Sorteaza dupa:

Soia este considerata una din cele mai vechi plante de cultura si printe cele mai hranitoare si miraculoase. Originara din China, era cunoscuta inca de acum 3000 de ani. In Europa a fost aclimatizata abia in secolul 18 si anume in Franta.

Soia neagra este o varianta coloristica a boabelor de soia galbena, avand aceeasi compozitie energetica.

Principalii constituenti:

* protide 40% (fata de 15-20% in carne);
* lipide 12-25% (fata de 1-4 % in carne);
* glucide 10-15 %;
* saruri minerale: calciu, fier, magneziu, fosfor, potasiu, sodium, sulf, etc;
* vitamine: A, B1, B2, D, E, F, etc;
* lecitina (inrudita cu cea a galbenusului de ou);
* diastaze, celuloza, cazeina etc;

Proprietati:

* aliment complet si foarte digerabil;
* constructor de primul ordin-muschi, oase, nervi;
* energetic valoros;
* remineralizant;
* echilibrant celular;
Se mai numeste si planta-minune sau biftec vegetal. Datorita valorii sale nutritive foarte apropiata de cea a produselor de origine animala, este considerat unul din cele mai importante alimente.

BAGHETE TOFU USCAT

Proteina de calitate, fara colesterol , nemodificat genetic, fara colorant.

1.Denumire:

Baghete uscate incretite  din coaja de tofu(dried stick) Sunt alimente sanatoase si nutritive, potrivit in special pentru consumatorii mancarurilor vegetariene si de post.

2.Caracteristici:

Este o mâncare traditional asiatica  obtinuta prin uscarea pojghitei (pielii) laptelui de soia aflat in fierbere la temperaturi ridicate. Este plina de aroma si culoarea boabelor de soia, este bogat în proteine ​​și alte ingrediente nutritive, fara colesterol . Au un gust bun  și sunt ușor de depozitat.

Este saraca in calorii dar bogata in proteine

Ideal pentru   – vegetarieni

-perioadele de post

– perioadele  de vacanta

– persone cu intoleranta lactica

-inlocuitor excelent  al carnii

-pacienti cu osteoporoza, colesterol ridicat, diabet

3.Modul de preparare:

-Puneti la inmuiat in apa calduta cantitatea dorita timp de aprox.1 ora timp in care produsul se v-a inmuia si se v-a deschide la culoare. Fierbeti apoi fasiile/foile in apa condimentata timp de 15-30 min.

– Se v-a folosi ca adaos la mancarurile de legume, tocanite, ciorbe,drob, antreuri, platouri reci etc. Poate fii amestecat cu carne.

– Pot fii taiate in bucati mici ori pot fii lasate ca atare.

  • Produsele 1-2 (din 2)
  • « 1 »
  Produsul a fost adaugat in cos