Ulei de in

  • Produsele 1-3 (din 3)
  • « 1 »
    • Sorteaza dupa:

Contine : OMEGA 3, linoleina, acizi grasi (linoleic, izolinoleic ,oleic si arahidonic) este foarte bogat in vitamina E, avand efecte calmante si cicatrizante.

Administrat in doze zilnice de 2-3 lingurite, are efecte benefice in tratamentele calculozei renale,cistita, colita, constipatie.

Se poate folosi in alimentatie, preparat cu branza dulce de vaci, astfel: intr-o cana de ceai se amesteca bine o lingura de ulei de in cu trei linguri de branza dulce de vaca pana amestecul capata consistenta untului . Acest amestec se poate consuma ca atare sau in diferite combinatii . Intr-o lucrare aparuta si in traducere romaneasca, Dr. Johanna Budwing recomanda uleiul de in impreuna cu acest preparat in dietele pentru prevenirea si combaterea cancerului.


Uleiul de in poate fi folosit in dermato-cosmetica, pentru tratarea ulcerelor cutanate, a arsurilor, ranilor, eczemelor, abceselor, furunculelor.

Uleiul de in obtinut prin presarea la rece a semintelor de in brun, certificate eco, este un ulei 100% natural cu multiple beneficii asupra organismului.
Tehnologia pe care noi o aplicam ( cea a presarii la rece ) ajuta la pastrarea gustului natural, specific semintelor, permite extragerea intr-o proportie mai mare a nutrientilor, antioxidantilor, vitaminelor, mineralelor etc., comparativ cu celelalte procedee ( presare la cald sau rafinare ).
 Cum il recunoastem?
Uleiul din seminţe de in presat la rece se caracterizează printr-o culoare galben-aurie, un parfum uşor picant care aminteşte de mirosul de fân şi iarbă proaspăt cosită.

 Ce contine uleiul de in

Specialistii sunt de parere ca semintele de in si uleiul de in reprezinta cele mai importante surse de acizigrasi omega 3 din natura. Sunt insa si o sursa importanta de fibre, proteine, mangan, acid folic, vitaminaB6 ,magneziu, fosfor, lecitina, zinc si cupru.


 Beneficiile uleiului de in

Uleiul de in este benefic pentru intreg organismul uman, de la sistemul nervos, cardiovascular, reproducator, pana la sistemul circulator sisstemul imunitar.

Uleiul de in este bogat si in fibre care curate colonul de substantele toxice si stimuleaza digestia. Proteinele din uleiul de in sunt usor digerate de organism si contin animoacizi de care organismul are nevoie.

De asemenea, in componenta uleiului de in intra si lignanii, substante cu puternice proprietati antioxidante, anticancerigene, antivirale si antibacteriene. Lignanii previn si lupta impotriva a numeroase tipuri de cancer, printre care si cancerul de san si colon.

 Efectele secundare ale uleiului de in . Printre efectele secundare ale consumului de ulei de in se numara balonarea si gazele intestinale, simptome care apar de obicei la inceputul dietei cu acest ulei.

 Recomandari de utilizare:

Uleiul din seminte de in se foloseste in stare cruda la salate, sosuri, paste, supe si alte mancaruri nepreparate termic.
Tratamentul cu ulei de in trebuiesa fie unul individualizat si in functie de recomandarea medicului.

Precautii! Femeile insarcinate trebuie sa evite consumul de ulei de in, deoarece acesta poate cauza nasteri premature si schimbari de metabolism. Si femeile care alapteaza trebuie sa evite uleiul de in.

 Conditii de pastrarea:
Temperatura optima de pastrare: 15-20 grade C. Dupa deschidere, uleiul poate fi consumat timp de 12 luni daca se pastreaza la loc racoros, ferit de actiunea razelor solare

Uleiul de in obtinut prin presarea la rece a semintelor de in brun, certificate eco, este un ulei 100% natural cu multiple beneficii asupra organismului.
Tehnologia pe care noi o aplicam ( cea a presarii la rece ) ajuta la pastrarea gustului natural, specific semintelor, permite extragerea intr-o proportie mai mare a nutrientilor, antioxidantilor, vitaminelor, mineralelor etc., comparativ cu celelalte procedee ( presare la cald sau rafinare ).
 Cum il recunoastem?
Uleiul din seminţe de in presat la rece se caracterizează printr-o culoare galben-aurie, un parfum uşor picant care aminteşte de mirosul de fân şi iarbă proaspăt cosită.

 Ce contine uleiul de in

Specialistii sunt de parere ca semintele de in si uleiul de in reprezinta cele mai importante surse de acizigrasi omega 3 din natura. Sunt insa si o sursa importanta de fibre, proteine, mangan, acid folic, vitaminaB6 ,magneziu, fosfor, lecitina, zinc si cupru.


 Beneficiile uleiului de in

Uleiul de in este benefic pentru intreg organismul uman, de la sistemul nervos, cardiovascular, reproducator, pana la sistemul circulator sisstemul imunitar.

Uleiul de in este bogat si in fibre care curate colonul de substantele toxice si stimuleaza digestia. Proteinele din uleiul de in sunt usor digerate de organism si contin animoacizi de care organismul are nevoie.

De asemenea, in componenta uleiului de in intra si lignanii, substante cu puternice proprietati antioxidante, anticancerigene, antivirale si antibacteriene. Lignanii previn si lupta impotriva a numeroase tipuri de cancer, printre care si cancerul de san si colon.

 Efectele secundare ale uleiului de in . Printre efectele secundare ale consumului de ulei de in se numara balonarea si gazele intestinale, simptome care apar de obicei la inceputul dietei cu acest ulei.

 Recomandari de utilizare:

Uleiul din seminte de in se foloseste in stare cruda la salate, sosuri, paste, supe si alte mancaruri nepreparate termic.
Tratamentul cu ulei de in trebuiesa fie unul individualizat si in functie de recomandarea medicului.

Precautii! Femeile insarcinate trebuie sa evite consumul de ulei de in, deoarece acesta poate cauza nasteri premature si schimbari de metabolism. Si femeile care alapteaza trebuie sa evite uleiul de in.

 Conditii de pastrarea:
Temperatura optima de pastrare: 15-20 grade C. Dupa deschidere, uleiul poate fi consumat timp de 12 luni daca se pastreaza la loc racoros, ferit de actiunea razelor solare

  • Produsele 1-3 (din 3)
  • « 1 »
  Produsul a fost adaugat in cos