FRUCTE OLEAGINOASE

  • Produsele 1-18 (din 22)
  • « 1 2 »
    • Sorteaza dupa:

Datorita continutului de Coenzima Q10, arahidele crude au un puternic efect antioxidant si de protectie al inimii.

Arahidele crude sunt o sursa importanta de energie datorita continutului ridicat in substante nutritive.

Aceste fructe se pot consuma ca atare sau  in diverse combinatii cu legume, sosuri, cereale si deserturi.

Sunt foarte nutritive, au un continut ridicat de proteine, grasimi mononesaturate, vitaminele A si E, zinc, potasiu,magneziu. Nu contin carbohidrati, deci se recomanda a fi incluse in dieta diabeticilor.Sunt o sursa de exceptie de antioxidanti. Se recomanda includerea lor in dieta pentru preventia bolilor cardiovasculare.

Se pot consuma ca atare (hidratate cateva ore sunt mai gustoase si se digera mai usor) sau in salate, sarmale, droburi, prajituri.

Faina de cocos este obtinuta din pulpa proaspata de cocos, uscata si degresata in prealabil. Are consistenta foarte asemanatoare cu a fainii de grau. In retete traditionale poate inlocui in procent de 15-25% cantitatea de faina obisnuita. In anumite cazuri poate fi folosita in procent de 100%. Faina de cocos are continut redus de carbohidrati, este ideala pentru panificatie. Continutul de fibre este de 38,5% - cel mai mare comparative cu alte fainuri. Faina de cocos este hipoalergenica si este ideala pentru persoanele care urmaresc o dieta cu nivel redus de carbohidrati.

O faina fara gluten, se foloseste in patiserie, ca si inlocuitor total sau partial de faina de grau. Ideala pentru persoanele cu intoleranta la gluten.

Ingrediente: cocos*

*din agricultura ecologica

 

Migdalele sunt semintele fructelor de migdal (pom fructifer mediteranean). Aceste fructe au un sambure dur, in interiorul carora se gaseste samanta. Migdalele au o culoare alburie, sunt acoperite de o pielita subtire maronie si sunt de doua feluri: dulci si amare. Numai migdalele dulci sunt comestibile, cele amare folosindu-se la producerea uleiului de migdale; acestea contin elemente necomestibile care sunt indepartate in procesul de fabricare a uleiului.

BENEFICII ASUPRA SANATATII

Migdalele au un continut semnificativ de vitamina E, mangan, magneziu, vitamina B2, cupru, fibre si fosfor.

Migdalele sunt bogate in grasimi mononesaturate, sanatoase, care sunt asociate cu reducerea riscului aparitiei bolilor de inima si scaderea nivelului colesterolului rau. Studiile arata ca, inlocuind o parte din totalul de carbohidrati dintr-o dieta obisnuita cu echivalentul in nuci, riscul aparitiei bolilor de inima scade cu 30%. De asemenea, in cazul substituirii grasimilor saturate din dieta, riscul cu 45 %. In cazul migdalelor, efectul acesta este amplificat datorita continutului ridicat de vitamina E.

Magneziul ajuta la relaxarea venelor si arterelor, ceea ce duce la imbunatatirea fluxului de sange, oxigen si nutrienti in corp.

Potasiul mentine tensiunea arteriala normala, ceea ce face ca migdalele sa ajute la protectia impotriva hipertensiunii arteriale si arterosclezorei.

Migdalele diminueaza nivelul de zahar din sange, care creste in mod natural dupa mese. Consumul de migdale impreuna cu alimente cu indice glicemic mare scade indicele glicemic total al mesei.

Pentru un nivel crescut de antioxidanti se recomanda consumul de migdale cu pielita, aceasta continand nutrienti care interactioneaza cu vitamina E din samanta, potentand efectul antioxidant.

Consumul de migdale ajuta la pierderea in greutate si scade riscul ingrasarii. S-a demonstrat ca introducerea migdalelor in alimentatie duce la cresterea aportului de grasimi sanatoase, fibre, proteine vegetale, vitamina E, cupru si magneziu si la scaderea aportului de grasimi nesanatoase, proteine animale, sodiu, colesterol si zaharuri.

Manganul, cuprul si vitamina B2 din migdale sporesc productia de energie a organismului.

Atentionare! Nu se recomanda consumul de migdale de catre persoanele alergice la nuci sau cu probleme la rinichi si vezica biliara.

MOD DE ADMINISTRARE

Migdalele se pot consuma ca atare, sub forma de unt sau in combinatie cu alte alimente. Se pot amesteca in salate, in paste, iaurt sau dulciuri.

Se recomanda pastrarea lor in recipiente inchise ermetic, depozitate in spatii ferite de caldura si lumina, pentru a preveni rancezirea. Refrigerate, migdalele pot fi pastrate mai multe luni. De asemenea, migdalele fara pielita vor rancezi mai repede decat cele cu pielita, iar migdalele in coaja au cea mai lunga perioada de depozitare.

Alunele de padure sunt intotdeauna o gustare excelenta atunci cand esti cu prietenii sau familia. Nu trebuie sa uitam insa ca acestea au numeroase beneficii pentru sanatatea corpului tau. Cele mai gustoase si sanatoase alune sunt cele culese proaspat din padure. Daca nu ai insa chef de o plimbare prin padure in cautarea alunelor, atunci le poti culege direct de pe BioBoom si ti le aducem noi.

Alunele de padure raw bio sunt cele mai bogate in nutrienti din familia leguminoaselor. Acestea sunt bogate in grasimi insa nu contin colesterol. Ba chiar mai mult, consumul regulat de alune ajuta la scaderea nivelului de colesterol din sange. Alunele sunt extrem de bogate in vitaminele E, B1, B6 care ajuta la circulatia sangelui si are proprietati regenerative. De asemenea sunt bogate in fibre, proteine si potasiu, fapt care ajuta la intarirea musculaturii, oaselor si a dintilor.

Valori nutritionale per 100g:

  • Calorii (kcal) 567
  • Lipide totale 49 g
  • Colesterol 0 mg
  • Sodiu 18 mg
  • Potasiu 705 mg
  • Carbohidrați 16 g
  • Proteine 26 g

* ingrediente provenite din Agricultura Ecologica

Conditii de pastrare: a se pastra intr-un loc uscat si racoros.

Descriere

Faina de migdale Solaris Plant, recomandata pentru pastrarea sanatatii inimii si a muschilor, si pentru buna functionare a sistemuluio nervos. Are un nivel mult mai redus de carbohidrati fata de fainurile din cereale si un gust deosebit, fiind ideala pentru prajituri in cazul dietelor care restrictioneaza carbohidratii.

Migdalele (Prunus dulcis var. dulcis), remineralizante si usor laxative, sunt una dintre sursele cele mai bogate in vitamina E, grupa de antioxidanti ce reduc riscul aparitiei bolilor de inima, al cancerului si al bolii Alzheimer, dar si in vitamine din complexul B (ribooflavina), acizi graşi Omega 6 si minerale (de mangan, magneziu, cupru, potasiu, fosfor, calciu, zinc, fier si potasiu). In plus, coaja semintelor de migdale are in compozitie polifenoli, respectiv flavonoli, flavonol-5, acizi hidroxibenzoici si flavanone similare celor din anumite fructe si legume.

Conform unui studiu publicat in Jurnalul Asociatiei Americane de Dietetica, consumul semintelor de migdal creste nivelul de vitamina E din plasma si din celulele rosii, micsorand in acelasi timp nivelul colesterolului.

Faina de migdale este o alternativa fara gluten pentru faina de grau, grasimile din migdale combinandu-se foarte bine cu ingredientele clasice (oua, unt, lapte). In multe dulciuri de casa faina alba de grau se poate inlocui cu succes intr-un raport de 1:1 cu faina de migdale, mai putin in cele care necesita drojdie. Pe parcursul digestiei, faina de migdale poate fi fermentata de bacteriile din intestinul gros si transformata in acizi grasi cu lant scurt, mai ales butirat, combustibilul preferat al celulelor din colon.

Poate fi adaugata peste fulgi si fructe pentru un mic dejun delicios, poate inlocui cu succes faina de grau in prepararea dulciurilor de casa si poate fi adaugata in shake-uri proteice. Este folosita mai ales la prepararea martipanului, avand un gust usor de recunoscut si un miros foarte placut.

Ingrediente: faina de migdale suta la suta naturala, fara aditivi sau conservanti, produsa intr-o unitate care ambaleaza si proceseaza si faina din cereale, mustar, soia, nuci, alune si seminte de susan.

Ingrediente:

caju crud 25%, migdale crude 30%, alune de padure 30%, arahide crude 15%

Tara de origine: Romania

Ingrediente:

stafide 50%, banana chips 9%,migdale crude 7%, caju crud 7%, arahide crude 20%, papaya confiat 7%

Sunt bogate in vitamina E (ajuta la regenerarea tesuturilor, refac vasele de sange si vegheaza asupra sanatatii muschilor), vitamina B6 (ajuta metabolizarea proteinelor si absorbtia acestora) si nu in ultimul rand vitamina B1 (are grija de apetitul nostru si de rezervele de energie).

Alunele mai contin cantitati importante de proteine (esentiale pentru dezvoltarea celulelor din organism si inlocuirea celor distruse), fibre (stimuleaza tranzitul intestinal), fier (pentru globulele rosii din sange si activitatea enzimatica), calciu (pentru dinti si oase) si potasiu (regleaza balanta fluidelor din organism).

Nu contin colesterol si, ca restul soiurilor de oleaginoase, alunele mai contin fitochimicale, substante cu proprietati antioxidante ce confera protectie impotriva mai multor tipuri de cancer.

12 alune constituie o portie, adica circa 30g. Cum sunt relativ bogate in grasimi, nu ar trebui sa manancati mai mult de trei portii pe saptamana, atunci cand sunteti la dieta. Cel mai bine ar fi sa inlocuiti alte grasimi din dieta cu alune, decat sa adaugati alunele regimului pe care il urmati.

Informatiile prezentate pe acest site au scop educativ si nu trebuie folosite pentru a preveni, diagnostica, trata sau vindeca vreo boala. Ele sunt oferite pentru a indruma consumatorul, nu substituie sfatul medicului si/sau al altui specialist, nu inlocuiesc tratamentele si medicamentele prescrise de personalul medical autorizat.

Nucile de Macadamia au cel mai ridicat continut de grasimi nesaturate dintre toate alunele. Grasimile nesaturate reduc nivelul colesterolului din sange. Continutul de acizi grasi al nucilor de Macadamia este foarte apropiat de cel al uleiului de masline.

Contine 72% grasimi si are un gust dulce. Ofera un continut bogat de potasiu si, in plus, fosfor, magneziu, calciu, sodiu si fier. Nucile trebuie pastrate in frigider, altfel rancezesc.

Informatiile prezentate pe acest site au scop educativ si nu trebuie folosite pentru a preveni, diagnostica, trata sau vindeca vreo boala. Ele sunt oferite pentru a indruma consumatorul, nu substituie sfatul medicului si/sau al altui specialist,nu inlocuiesc tratamentele si medicamentele prescrise de personalul medical autorizat.

Ingrediente:
Nuci caju 100%. Poate contine urme de alune, migdale, nuci macadamia, arahide si susan.

Ingredientele provin 100% din agricultura biologica.
Tara de origine: Germania.
Descriere:
Gust fin de nucă.

Întrebuinţare:
Aromatic fin pentru a fi întins pe pâine, şi ca îmbunătăţire vegană de sosuri şi mâncăruri de legume, ca bază pentru deserturi, pentru Crêpes şi pentru bucătăria asiatică.

Fiind obtinut din 100% nuci de caju bio, acest gem este o alternativa fina si aromata pentru cei alergici. Este delicios atat pe paine cat si in iaurt sau Müsli, el fiind de asemenea perfect si pentru sosuri si preparate din legume. Se mai utilizeaza si ca baza pentru deserturi, Crêpes, sau in bucataria asiatica.

Sunt bogate in vitamina E (ajuta la regenerarea tesuturilor, refac vasele de sange si vegheaza asupra sanatatii muschilor), vitamina B6 (ajuta metabolizarea proteinelor si absorbtia acestora) si nu in ultimul rand vitamina B1 (are grija de apetitul nostru si de rezervele de energie).

Alunele mai contin cantitati importante de proteine (esentiale pentru dezvoltarea celulelor din organism si inlocuirea celor distruse), fibre (stimuleaza tranzitul intestinal), fier (pentru globulele rosii din sange si activitatea enzimatica), calciu (pentru dinti si oase) si potasiu (regleaza balanta fluidelor din organism).

Nu contin colesterol si, ca restul soiurilor de oleaginoase, alunele mai contin fitochimicale, substante cu proprietati antioxidante ce confera protectie impotriva mai multor tipuri de cancer.

12 alune constituie o portie, adica circa 30g. Cum sunt relativ bogate in grasimi, nu ar trebui sa manancati mai mult de trei portii pe saptamana, atunci cand sunteti la dieta. Cel mai bine ar fi sa inlocuiti alte grasimi din dieta cu alune, decat sa adaugati alunele regimului pe care il urmati.

Informatiile prezentate pe acest site au scop educativ si nu trebuie folosite pentru a preveni, diagnostica, trata sau vindeca vreo boala. Ele sunt oferite pentru a indruma consumatorul, nu substituie sfatul medicului si/sau al altui specialist, nu inlocuiesc tratamentele si medicamentele prescrise de personalul medical autorizat.

Ingrediente:

Nuca de cocos rasa*

100% agricultura ecologica.


Valori nutritive:
kj: 2715
kcal: 660
grasimi: 63g
acizi grasi saturati: 55g
glucide: 6.4g
zaharuri: 6.4g
proteine: 6.2g
sare: 0.08g
* - doza zilnica recomandata

Alergeni urme:

fructe cu coji, arahide

Alunele de pădure se găsesc îndeosebi în ţări din bazinul Mării Mediterane. În prezent, alunele de pădure se cultivă în Turcia, Spania, Italia şi în Statele Unite, dar ele sunt originare din Turcia.

Fructul din alun

Aluna de pădure este fructul alunului, un copac care atinge trei, până la cinci metri înălţime. Copacul are o tulpină subţire şi este foarte dens acoperit cu frunze. Frunzele se pot recunoaşte după forma lor rotundă, ovală sau ca o inimă. Încă de când începe să crească, alunul este protejat de bractee care mai târziu dezvoltă o scoarţă tare. Alunul nu produce flori primăvara, spre deosebire de alţi aluni. Acesta creşte pe pământ bogat în calciu, cu conţinut ridicat de umezeală şi creşte din ianuarie până în aprilie. Pe măsură ce alunele se coc, scoarţa copacului se schimbă spre o culoare galben-portocalie. Alunul este mai productiv într-o vară răcoroasă şi umedă decât într-una uscată şi călduroasă.

Simbolul păcii şi al sănătăţii

Alunul de pădure a fost cunoscut din vremuri imemoriale. Grecii şi romanii consumau alunele pentru savoarea lor ieşită din comun. Alunele erau folosite şi ca leacuri în perioadele vechi. Nu era folosită doar aluna, ci şi scoarţa şi frunzele copacului pentru a combate diverse afecţiuni. Mai mult, copacul era simbolul căsătoriei, abundenţei materiale şi fericirii familiale. Alunul era considerat un simbol al păcii şi sănătăţii şi o sursă de bunăstare şi putere.

Valoare nutriţională

Alunele de pădure reprezintă o sursă bună de vitamina E. O porţie de alune (25 g) conţine nu mai puţin de 50% din Doza Zilnică Recomandată (DZR). Vitamina E este un puternic antioxidant. Antioxidanţii pot juca un rol important în prevenirea afecţiunilor cardiovasculare şi a cancerului.

Alunele de pădure Valoarea nutriţională per 100 grameDZR
Energie 2959 kJ / 717 kcal
Proteine 14.0 g
Carbohidraţi 6.0 g
din care zaharuri 5.0 g
Grăsimi 69.0 g
din care saturate 4.9 g
din care mono nesaturate 53.4 g
din care polisaturate 7.3 g
Fibre alimentare 8.2 g
Sodiu 2.0 mg
Calciu 200.0 mg 25.0%
Magneziu 154.0 mg 41.0%
Fosfor 300.0 mg

43.0%

Fier 3.0 mg 21.0%
Zinc 2.1 mg 21.0%
Vitamina B1 0.4 mg 36.0%
Vitamina B2 0.1 mg 5.0%
Vitamina B3 2.0 mg 12.0%
Vitamina E 25.0 mg 208.0%
Acid Folic 72.0 mcg 36.0%

DZR = Doza zilnică recomandată 
Atenţie: copiii mici trebuie supravegheaţi când consumă alune, există riscul să se înece cu ele.

Alunele de padure ocupa un loc important in randul  tipurilor de nuci / alune in ceea ce priveste nutritia si sanatatea datorita compozitiei speciale de grasimi (in principal acid oleic), proteine, carbohidrati, vitamine (vitamina E), minerale, fibre, fitosterol (beta-cytosterol ) si fenoli antioxidanti. Proprietatile nutritive si senzoriale de alunelor  fac din acestea un aliment unic si ideal pentru produse alimentare. Alunele sunt o sursa buna de energie cu un continut de grasimi de 60,5%.

Alune sunt cea mai buna sursa de vitamina E cunoscuta, care este esentiala pentru sanatatea muschilor inimii  si  precum si a altor muschi din corp. De asemenea, aceasta este necesara pentru functionarea normala a sistemului de reproducere. Vitamina E previne dezintegrarea celulelor rosii din sânge, astfel serveste ca o protectie împotriva deficientei de sânge care se numeste anemie. Un alt beneficiu al vitaminei E, care se gaseste in alune, este de a preveni factorii care pregatesc baza pentru cancer.

Consumul de alune este foarte important pentru o viata sanatoasa. Mancand doar 25 gr alune / zi poate fi o modalitate foarte buna de protectie împotriva multor boli. Conform rezultatelor unor cercetari, persoanele care consuma alune sau ulei de alune, au un risc cu 50% mai mic de a muri din cauza unui atac de cord în comparatie cu cei care nu consuma alune

Ingrediente:

merisoare confiate-Chile, migdale crude - SUA, caju crud - Vietnam, arahide - Argentina (in proportii variabile)

Ingrediente:

alune de padure*

* din agricultura ecologica

Fructele sunt bogate în vitamine, precum A şi B. Conţin şi vitamina D, substanţă care contribuie la menţinerea nivelurilor normale de calciu şi fosfor în sânge. Deficienţa de vitamina D cauzează o serie de boli ale oaselor. De aceea, nutriţioniştii recomandă alunele de pădure copiilor anemici, tinerilor în creştere sau persoanelor vârstnice. Delicioasele alune de pădure nu trebuie să lipsească din meniul de toamnă. Sunt bogate în magneziu, potasiu şi proteine. Iată câteva beneficii pe care le aduc organismului.

  • Produsele 1-18 (din 22)
  • « 1 2 »
  Produsul a fost adaugat in cos