Termeni si conditii

INFORMATII GENERALE

Prin site intelegem colectia de informatii obtinuta prin accesarea adresei de web www.casabio.ro. Acest site este intretinut si administrat de:
S.C. CasaBIO cu Sanatate S.R.L. Str. Republicii nr.5, Ap.1B, Cluj-Napoca
Date Registrul Comertului: RO25305418, J12/650/2009

IBAN:RO35BTRLRONCRT0345740201 Banca: TRANSILVANIA CLUJ

Datorita volumului mare de informatii si a conditiilor impuse de catre producatori, caracteristicile si disponibilitatea produselor prezentate in acest site se pot schimba fara o notificare prealabila.

CasaBIO.ro poate include in site link-uri catre alte site-uri, aflate sau nu in proprietatea S.C. CasaBIO cu sanatate S.R.L.
CasaBIO.ro dar, nu poate fi, in nici o circumstanta, responsabil pentru continutul acestor site-uri.

GRESELI DE TIPARIRE

CasaBIO.ro si furnizorii sai nu isi asuma responsabilitatea pentru greselile de tiparire sau afisare in ceea ce priveste preturile, caracteristicile sau imaginile produselor. In cazul in care o comanda nu poate fi onorata din cauza unor astfel de erori, CasaBIO.ro isi rezerva dreptul de a anula comanda respectiva si de a anunta clientul in cel mai scurt timp posibil despre eroarea aparuta. Datorita volumului mare de produse si a stocurilor in continua schimbare, dar si datorita faptului ca in spatele acestui magazin virtual sta un magazin real unde aceste produse sunt la dispozitia clientului, stocurile se pot modifica foarte rapid, iar preturile la fel. Prin urmare ne asumam sa anuntam personal clientul (telefonic) de eventualitatea acestor schimbari. 

Astfel definim următorii termeni ca:
- bunuri și servicii : orice produs sau serviciu ce urmează a fi furnizat de către vânzător, cumpărătorului;
- comanda : document eletronic prin care cumpărătorul solicită achiziționarea unor bunuri sau servicii aflate în oferta magazinului online www.casabio.ro;
- contract : comanda confirmată de către vânzător (confirmarea unei comenzi se va face telefonic sau electronic).

ÎNREGISTRAREA ȘI CONFIRMAREA UNEI COMENZI
Prin lansarea unei comenzi (eletronic sau telefonic) prin intermediul magazinului online www.casabio.ro , cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare prin care vânzătorul își desfășoară operațiunile  (electronic sau telefonic).
O comandă conține următoarele:
- bunuri sau servicii aflate în oferta magazinului online www.casabio.ro;
- mențiuni clare cu privire la datele de facturare, livrare precum și alte mențiuni speciale dacă există și alte cerințe ale cumpărătorului;
- specificațiile cumpărătorului.

Lansarea unei comenzi (electronic sau telefonic) nu presupune și confirmarea comenzii și a contractului. Etapele complete sunt următoarele:
- înregistrarea unei comenzi: se va genera un număr unic automat pentru fiecare comandă înregistrată;
- preluarea unei comenzi de către un agent de vânzări;
- incheierea contractului reprezintand momentul emiterii facturi fiscale pe suport durabil, contractele incheiate in momentul ridicarii produsului din magazinul CasaBIO, nu fac obiectul O.G 34/2014;
- livrarea unei comenzi se face după confirmarea comenzii și după stabilirea detaliilor de livrare de către agentul de vânzări sau livrări și de către cumpărător.

Mesajele trimise in mod automat de sistem nu confirma existenta produsului in stoc si nici incheierea contractului de Vanzare-Cumparare.
Comenzile sunt preluate/inregistrate și numai după confirmarea furnizorului cu privire la disponibilitatea produsului în stoc, comenzile sunt acceptate și onorate.

PROMOTII SI CONCURSURI

Noi S.C. CasaBIO cu Sanatate S.R.L. ne stabilim singuri regulamentele promotiilor si ale concursurilor pe care le organizam. Aceste regulamente sunt aduse la cunostinta eventualilor participanti numai prin intermediul site-ului propriu. De promotii beneficiaza doar acele comenzi care respecta intocmai regulile afisate pe site. De asemenea promotiile se aplica doar comenzilor care sunt inregistrate de catre companie in perioada de timp in care promotia este valida si numai in limita stocului disponibil.
Nu garantam disponibilitatea pe stoc a produselor pentru promotie si o putem intrerupe sau anula in orice moment fara nici o notificare prealabila, daca produsul nu se mai afla in stoc.

PRETUL PRODUSELOR

Preturile sunt afisate pe site in lei si anume: LEI (RON) cu TVA. Dar schimbarea permanenta a stocurilor poate duce uneori la neconcordanta cu preturile afisate pe site. În eventualitatea în care s-a produs o modificare de preț sau din eroare de sistem s-a inregistrat un preț greșit al produsului, cumpărătorul va fi anunțat telefonic și doar dacă acceptă noul preț i se va trimite produsul.

TERMENUL DE VALABILITATE, GARANTIA SI SERVICE-UL PRODUSELOR

Produsele care sunt comercializate prin acest site au termenul de valabilitate, garantia si/sau service-ul oferite acestora de producator. Nu se poate invoca garantia in conditiile utilizarii improprii sau incorecte a produsului. Garantia si/sau service-ul se va solicita direct producatorului sau reprezentantilor legali specializati ai acestuia pe baza facturii de achizitie, a certificatului de garantie si a FORMULARULUI DE RETRAGERE A PRODUSELOR DE LA CONSUMATOR.
In maxim 14 zile de la livrarea produsului, in cazul depistarii unor probleme de functionare, clientul poate solicita companiei noastre returnarea produsului/produselor, numai in ambalajul original si impreuna cu originalele documentelor tranzactiei respective: factura, certificat garantie, formular de retragere. In acest caz, acestuia i se poate inlocui respectivul obiect cu unul identic sau - daca acest lucru nu este posibil - poate primi inapoi suma platita pentru acel obiect.
Produsele alimentare au obligatoriu stantat termenul de valabilitate, iar produsele electrocasnice beneficiaza de certificat de garantie de 24 luni din momentul achizitionarii produsului.
Service-ul produselor este asigurat de S.C. CasaBIO cu Sanatate S.R.L. Str. Republicii nr.5, Ap.1B, Cluj-Napoca, contact:

0264-406405, 0726-229934, casabio.casabio@yahoo.ro sau comenzi@casabio.ro.

Tranferul riscului se realizeaza conform O.G 34/2014.

*O.G 34/2014 art 20 :
În cazul contractelor în care se livrează produsele către consumator, riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor este transferat consumatorului în momentul în care acesta sau o parte terţă desemnată de acesta, alta decât transportatorul, intră în posesia fizică a produselor. Cu toate acestea, riscul este transferat consumatorului în momentul livrării produselor de către transportator.

In vederea solutionarii intr-un termen cat mai scurt a sesizarilor cu privire la neconformitatea produselor achizitionate din magazinul online casabio.ro, recomandam să luați legătura telefonica: 0264-406405 sau in scris casabio.casabio@yahoo.com cu firma SC CasaBIO cu sănătate SRL. 

Atentie! Costurile de transport in cazul aparatelor aflate in garantie este suportat de catre SC CasaBIO cu sănătate SRL si va fi adus la sediul firmei prin curierul GLS, transport care va fi comandat direct de CasaBIO care se ocupa direct de service-ul produselor sau plaseaza produsul service-ului autorizat daca este vorba de alt importator decat CasaBIO. Costul de transport in cazul aparatelor care nu se mai afla in garantie este suportat de catre client, pentru ca produsul sa ajunga in CasaBIO si sa reintoarca la beneficiar.

Nu ne asumam raspunderea pentru produsele demontate si ambalate necorspunzator de catre consumator cat si in cazul in care nu sunt respectate indicatiile de montare/demontare, ambalare, manipulare, transport fara protectie.

MODUL DE AMBALARE:

Se recomanda impachetarea in ambalajul original in asa fel incat produsul sa ajunga in siguranta la destinatie.

Orice ambalare necorespunzatoarea poate duce la deteriorarea produsului pe timpul transportului, in consecinta indrumam consumatorul sa foloseasca mijloacele de ambalare corespunzatoare (suporti sustinere, folie protectie, pungi cu bule de aer, cutie, ....).

Coletul trebuie sa contina, pe langa produs si accesorii, o copie a facturii de achizitie și certificatul de garantie precum si formularul de returnare a prdusului complectat cu toate datele necesare.

Termenul de rezolvare a problemelor de service este de 2-14 zile.

RECLAMAȚII ȘI RETURURI:

In cazul in care aveti o problema cu produsele comandate sau aveti reclamatii referitoare la comanda plasata/produse va rugam sa ne contactati: 0264-406405 si vom incerca sa remediem problema.
Returnarea produselor se poate face in termen de 14 zile lucratoare de lareceptia  coletului. Produsul/produsele trebuie returnate in ambalajul original si sa nu fie deteriorate, folosite sau desigilate. Pentru a evita pierderi ale coletului va rugam sa trimiteti produsele cu confirmare de primire (in cazul in care se trimit prin Posta Romana) la adresa specificata in sectiunea „Contact" sau la adresa  specificata in comanda dvs. Taxele de ramburs/retur sunt suportate de catre Client daca produsul nu este sub garantie.
Nu trebuie sa specificati motivul pentru care returnati produsele, iar viitoarele comenzi nu vor suferi penalizari sau intarzieri.
Contravaloarea comenzii va fi returnata prin transfer bancar in termen de maxim 14 zile lucratoare de la receptionarea coletului. Suma nu poate fi returnata prin mandat postal sau orice alta metoda de plata in afara transferului bancar, in contul indicat in formularul de rambursare a produsului.

Conditii Retur
Primim inapoi fara nicio explicatie necesara orice comanda atat timp cat produsele returnate indeplinesc urmatoarele conditii:

Nu au fost desigilate - Desigilarea produselor anuleaza garantia faptului ca nu au fost contaminate iar astfel noi nu le putem reintroduce in stoc.

Nu au fost folosite sau testate - Produsele incercate nu se pot returna deoarece acestea nu se pot transmite mai departe unui alt utilizator ca fiind un produs nou.

Ambalaje sau etichete rupte sau indoite - Odata ce ambalajul a fost vizibil deteriorat acesta nu mai poate fi considerat un produs nou dupa standardele noastre. Eticheta intacta este insemnul unui produs sigilat.

Costurile pentru retur vor fi suportate de care Clientul care returneaza comanda, in conditii de produse desigilate.
Daca ati plasat comanda iar coletul a fost deja expediat, insa intre timp ati hotarat ca nu il mai doriti, va rugam sa ii spuneti agentului curier sa returneze pachetul.

CONFIDENȚIALITATEA DATELOR PERSONALE:

SC CasaBIO cu sănătate SRL garanteaza confidentialitatea datelor personale.

Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata si ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice, SC CasaBIO cu sănătate SRL are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizati despre dumneavoastra, un membru al familiei dumneavoastra sau o alta persoana.

Informatiile despre datele personale primite de catre SC CasaBIO cu sănătate SRL in timpul efectuarii comenzii sunt tratate strict confidential si acestea nu vor fi transmise unor terte parti, fiind utilizate doar in scopul declarat al acestui site: facturarea, livrarea produselor comandate, confirmarea comenzilor si soluționarea cazurilor de retururi. SC CasaBIO cu sănătate SRL va cere acceptul pentru stocarea datelor in urmatoarele scopuri: eventualele promotii, buletine informative, facilitarea comunicarii cu clientii sai, informarea acestora cu privire la functionarea site-ului, etc.
Echipa SC CasaBIO cu sănătate SRL isi rezerva posibilitatea de a informa cumparatorii de diversele promotii existente sau de noile produse aparute doar pe domeniu public gen Facebook. In cazul in care doriti sa primiti aceste informatii, va rugam sa cautati Facebook CasaBIO, acolo veti gasi postate, informatii cu stocuri actualizate, retete si informatii utile pastrarii sanatatii.

Datele personale vor putea fi insa transmise autoritatilor in drept sa verifice tranzactiile comerciale sau altor autoritati in drept sa efectueze orice verificari justificate in baza legii, daca acest lucru va fi solicitat in conformitate cu legile in vigoare.
Pentru preluarea comenzilor si efectuarea platilor se foloseste un server de date securizat astfel incat datele cumparatorilor sa nu fie periclitate.

DAUNE DE TRANSPORT

Daca din nefericire, produsele primite se dovedesc a avea daune din cauza transportului, clientul este obligat sa reclame aceste daune la casabio.casabio@yahoo.com sau comenzi@casabio.ro, in momentul receptiei coletului. Reclamatiile referitoare la coletele expediate se primesc in 24 de ore de la livrare.

TAXE SUPLIMENTARE

Pretul final platit de client este format din pretul produsului si cheltuielile de expeditie daca este cazul. S.C. CasaBIO cu Sanatate S.R.L. nu percepe nici o taxa suplimentara clientului la cumpararea produsului. Pentru orice taxa perceputa suplimentar, va rugam sa va adresati imediat la comenzi@casabio.ro sau casabio.casabio@yahoo.com. Comenzile care vin din localitati sau sate  nu li se percepe taxa suplimentara pentru livrarea coletelor.

Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor

TEL INFO - CONSUMATOR:  http://www.anpc.gov.ro 

e-mail: reclamatii.cluj@anpc.roCatre SC CasaBIO cu sanatate SRL, Cluj-Napoca, Str. Republicii, Nr. 5, Ap. 1B,
0264-406405, casabio.casabio@yahoo.com, comenzi@casabio.ro

FORMULAR DE RETRAGERE A PRODUSELOR DE LA CONSUMATOR


Subsemnatul/a ....................................................... , prin prezenta solicit returnarea produsului/lor ............................................................................................................................................... ...............................................................................................................................................
Achizitionate prin comanda nr. .............................. ................ data in data de: .............................

Si primita in data de: ................................. cu factura nr. ............................................., la adresa: ................................................................................................................................................
................................................................................................................................................

I Dacă produsul se întoarce la furnizor pentru reparație vă rog specificati daca produsul 

1. este inca in garantie (nu are 24 luni de la data din factura de achizitie)

2. daca NU mai este in garantie (are mai mult de 24 luni de la data din factura de achizitie)

si MOTIVUL pentru care produsul este trimis in SERVICE .................................................................

................................................................................................................................................

II. Dacă produsul este RETURNAT DEFINITIV, datele bancare aferente CUMPARATORULUI:

NUME Prenume: ................................................................

Cod IBAN: ........................................................................

Banca: .............................................................................

 

 

Semnatura: Data: ...............................

 

 

  Produsul a fost adaugat in cos