Leguminoase

Au un continut important in proteine de buna calitate si usor asimilabile, glucide, vitaminele B si E , fier, zinc, magneziu.

Daca le fierbem in oala sub presiune, timpul de preparare se reduce mult. Pentru a evita disconfortul digestiv, la fierbere putem adauga chimen, ghimbir, marar, dafin, alge marine.

  • Produsele 1-18 (din 65)
  • « 1 2 3 4 »
    • Sorteaza dupa:

Ingrediente:

Fasole Borlotti.

100% agricultura ecologica.

 

Fasolea-ochi-negru este una dintre cele mai hranitoare leguminoase. Numele indica, desigur, pata neagra de pe coaja lor. Este foarte populara in bucataria indiana si in cea mediteraneana.

Acest tip de fasole se poate gati ca o mancare obisnuita sau cu orez, asa cum este consumata traditional in unele tari asiatice. Insa boabele se pot folosi si in salate sau paste. Are o textura cremoasa, cu un gust usor dulceag.

Indiferent de modul in care alegi sa le consumi, vei profita din plin de avantajele pe care acest tip de fasole le are pentru sanatate.

  • Sursa importanta de vitamina A: Aceasta vitamina, dupa cum se stie, este esentiala pentru sanatatea ochilor. Dintr-o cana de mazare gatita obtii in jur de 70 miligrame de vitamina A. Completeaza cu broccoli, morcov sau spanac si obtii o masa delicioasa si plina de nutrienti buni pentru vedere.
  • Sursa bogata in vitamine din complexul B: De fapt, aceasta varietate de fasole este printre alimentele cele mai bogate in vitamina B9 sau folat. O cana de mazare-ochi-negri contine aproximativ 210 miligrame de folat, ceea ce reprezinta jumatate din necesarul zilnic al unei persoane adulte, atat pentru femei cat si pentru barbati. Studiile arata ca folatul obtinut din alimente poate reduce riscul de cancer pancreatic cu pana la 60 %. Folatul, care contribuie la formarea celulelor, este important in special in timpul sarcinii. Mazarea-ochi-negri contine aproximativ 12 % din necesarul zilnic de tiamina, una dintre vitaminele B.
  • Contine fibre care ajuta digestia: Consumul de fasole ochi-negru furnizeaza fibre solubile, care mentin zaharul din sange echilibrat si previn diabetul de tip 2. Fibrele solubile se leaga de colesterol si il elimina din corp. Protejeaza corpul si de alte tulburari intestinale. O cana de mazare-ochi-negri furnizeaza 21 % din necesarul zilnic de fibre pentru barbati si 32 % pentru femei.
  • Sursa buna de potasiu si magneziu: Al treilea mineral ca importanta in corp, potasiul reduce riscul de accident vascular, tensiune arteriala, afectiuni cardiace si renale, anxietate si stres. Contribuie in acelasi timp si la cresterea puterii musculare, accelerarea metabolismului, stabilizarea apei in corp si a functiilor electrolitice si hraneste sistemul nervos. Potasiul si magneziul sunt minerale pe care cu totii ar trebui sa le avem in cantitati suficiente in corp. O singura cana de fasole ochi-negru furnizeaza 18 % din necesarul zilnic de potasiu si 20% din necesarul zilnic de magneziu.
  • Sursa excelenta de proteine: Fasolea ochi-negru nu ar trebui sa lipseasca in special din meniul vegetarienilor. O singura cana de mazare uscata si gatita furnizeaza 6.7 grame de proteine, cantitate suficienta pentru o mare parte din crop, respectiv muschi, piele, par si unghii. In plus, proteinele ajuta celulele sa se dezvolte si sa se repare si furnizeaza energie corpului.
  • Sursa de fier. 100 grame de fasole ochi-negru furnizeaza aproximativ 4.5 mg fier, ceea ce inseamna aproape un sfert din doza dilnica recomandata pentru adulti.

Pentru o buna absorbtie a mineralelor, este recomandat a se consuma fasolea impreuna cu o sursa pricipala de vitamina C, precum legume, crucifere si verdeturi (patrunjel).

Ingrediente:

fasole adzuki*

* din agricultura ecologica

Fasole alba Cannellini

 

100% agricultura ecologica/bio/organica

Un ingredient aparent banal poate deveni atractia principala a mesei, atunci cand este de cea mai buna calitate si daca il prepari in moduri mereu surprinzatoare. Fasolea plata BIO se poate transforma in moduri nebanuite, atunci cand este completata de legume alese, mirodenii inspirate si putina dragoste.

Beneficiile fasolei

•    Fasolea este bogata in proteine si de aceea este un ingredient indispensabil in dieta vegana.
•    Contine acid folic care combate oboseala cronica, palpitatiile inimii, lipsa apetitului, slabiciunea generala a corpului.
•    Este o sursa importanta de substante nutritive precum zinc, fier, magneziu.
•    Contine antioxidanti care lupta impotriva radicalilor liberi, adica previn imbatranirea prematura a corpului, cancerul si inflamatiile.
•    Scad riscul de boli ale inimii, precum atacul de cord, atacul cerebral si alte probleme cardiovasculare.
•    Fibrele continute in fasole stabilizeaza nivelul de zahar din sange si previn diabetul.
•    Fasolea tine foamea sub control, fiind recomandate ca ingredient de baza in planuri alimentare pentru slabit.
•    E saraca in grasimi si nu contine colesterol.
•    Previne constipatia si mentine sanatatea tractului intestinal.

Cum o poti savura

Pont: lasa-le cateva ore la hidratat inainte de a le gati pentru a scurta timpul de fierbere. Daca vrei sa incerci si altceva in afara de ciorba sau iahnie, adauga boabele de fasole in salatele tale preferate sau improvizeaza noi retete cu rucola, nuci, seminte de floarea soarelui, rodie si patrunjel. Sau poti incerca un piure inedit cu fasole, iaurt, tahini si suc de lamaie. Nu ai nevoie decat de putin curaj pentru a improviza in bucatarie sau pentru a incerca retete noi care iti pot schimba perspectiva asupra gustului.

Ingrediente

Fasole plata BIO. Produs ambalat in atmosfera protectoare.  A se pastra intr-un loc uscat, ferit de soare.

Provenienta

Produs de Nestora, Grecia.

Ingrediente:
Fasole rosie kidney.

Ingredientele provin 100% din agricultura biologica.

Tara de origine: China.


Descriere:
Fasolea noastră Kidney este viguroasă la gust şi este crocantă.

Întrebuinţare:
Fasolea noastră Kidney păstrează forma şi culoarea şi după o fierbere mai lungă, pentru salate, fiertură, supe şi pentru încolţire.

 

Ingrediente:

fasole gigant*

Produs ambalat in atmosfera protectoare.  A se pastra intr-un loc uscat ferit de soare.

Producator: Nestora, Grecia

Consumul de fasole alba ofera multiple beneficii organismului uman. Aceasta este bogata in antioxidanti si contine cantitati importante de molibden implicat in procesul de detoxifiere. Fasolea alba este o sursa importanta de fibre si proteine si are un indice glicemic scazut. De asemenea, fasolea alba este bogata in minerale, cum ar fi acidul folic, magneziu si fier.

Ingrediente:
Boabe de fasole Mung.

Ingredientele provin 100% din agricultura biologica.

Tara de origine: China.


Descriere:
Fasolea Mung este uşor dulceagă în aromă şi are un timp scurt de înmuiere.

Întrebuinţare:
La fierturi şi mâncăruri asiatice; pentru salate şi bufet rece.


Greutate: 500g

Ingrediente:
Fasole Azuki.

Ingredientele provin 100% din agricultura biologica

Tara de origine: China. 

Descriere:
Provine din specia fosolei, cu gust dulce si bob consistent.



Întrebuinţare:
Pentru mancaruri din fasole.

Ingrediente:

Fasole mung jumatati decojita

100% agricultura ecologica

CONTINUT DE PROTEINE: 24.7%.

Stiati ca fasolea neagra este un aliment sarac in calorii. Daca nu, este bine de stiut ca fasolea neagra are un continut bogat in fier, scade colesterolul, intensifica arderile si creste imunitatea organismului.

Fasolea neagra ofera reale beneficii pentru sanatate, asta datorita in primul rand continutului impresionant de antioxidanti pe care ii contine. Specialistii au demonstrate ca antioxidantii intarzie procesul de imbatranire, accelereaza refacerea celulelor, ajuta sistemul imunitar si asigura un ten frumos si sanatos.

Mai mult decat atat, fasolea neagra este un aliment extreme de bogat in fibre solubile. Aceste fibre ajuta la scaderea colesterolului, stimuleaza digestia si stabilizeaza nivelul zaharului in sange.

Un aliat in lupta impotriva kilogramelor este fasolea neagra. Acest aliment este unul sarac in grasimi, el figurand in multe diete.

Beneficiile fasolei negre nu se opresc aici. Fasolea neagra este recomandata si in alimentatia pe timpul sarcinii, pentru ca acest aliment contine cantitati importante de folati, dar si de vitamina B6

CONTINUT DE PROTEINE: 21,9%.

Consumul de fasole alba ofera multiple beneficii organismului uman. Aceasta este bogata in antioxidanti si contine cantitati importante de molibden implicat in procesul de detoxifiere. Fasolea alba este o sursa importanta de fibre si proteine si are un indice glicemic scazut. De asemenea, fasolea alba este bogata in minerale, cum ar fi acidul folic, magneziu si fier.

CONTINUT DE PROTEINE: 24,7%.

Lintea neagra/Beluga: numita si linte caviar, este un soi de linte cu boabe mici de un negru luminos, gust delicat si textura ferma, folosita deseori in bucatariile de lux. Se gateste usor, ramane al dente dupa preparare, avand aspectul caviarului de morun (caviar beluga). Are un procent ridicat de antioxidanti si fier, motiv pentru care este recomandata indeosebi persoanelor care sufera de anemie feripriva (prin carenta de fier).

Preparare: se fierbe intr-un volum dublu de apa cu sare, 30 de minute, fara sa fie nevoie de inmuiere prealabila.

Recomandari: se poate folosi pentru salate, supe sau diverse preparate reci.

 

  • Produsele 1-18 (din 65)
  • « 1 2 3 4 »
  Produsul a fost adaugat in cos