Paste speciale

  • Produsele 1-14 (din 14)
  • « 1 »
    • Sorteaza dupa:

ACESTE PASTE SE PREPARA IN 7 MINUTE.

INGREDIENTE: FAINA DE OREZ BRUN 20%, FAINA DE LINTE ROSIE 80%.

Ingrediente:

faina de orez brun* (75%), faina de quinoa* (15%), faina de amarant* (5%), faina de porumb*

* cultivat ecologic.

INGREDIENTE: LINTE GALBENA DIN CULTURA ECO


Ingrediente:

faina  orez brun *(99%),apa,sare de mare
* ingrediente ecologice
Tara de origine: Thailanda
Valori nutritionale la 100g: energie 352kcal / 1473 kj, proteine7.8g,carbohidrati 73g,
lipide 1.7g, sare 0.1g ,fibre 3.3g

A se consuma inainte de: vezi ambalajul.A se pastra intr-un loc uscat si racoros,
ferit de razele soarelui
Producator: Clearspring Ltd.London W3 7QE,UK

Ingrediente:

faina de hrisca *(89%), apa* ingrediente ecologice
poate contine urme de soia si gluten
Valori nutritionale la 100g: energie 365kcal / 1528 kj, proteine13g,carbohidrati 72g,
fibre 5.9g, lipide 3g, sare 0g

A se consuma inainte de: vezi ambalajul.A se pastra intr-un loc uscat si racoros,
ferit de razele soarelui.
Tara de provenienta: Japonia

INGREDIENTE:

AMIDON DE TAPIOCA SI SEMINTE DE SUSAN

Ingrediente:

gris de grau dur*, pudra de rosii*, pudra de sfecla rosie*, pudra de spanac*

Timp de fierbere: 5 minute

Spirale tricolore din faina din grau dur ecologic, cu spanac, ardei rosu, rosii, sare, apa, sare, apa. Timp de fierbere 5'.

Spaghete BIO din faina din grau dur ecologic, sare, apa.

Timp de fierbere 5`.

Produs intr-o unitate de productie alimente si poate contine urme de lapte, oua si gris.

Producator: Nestora, Grecia

Nimic nu se compara cu o portie de paste aburinde. Iar atunci cand sunt preparate din faina de grau dur obtinut din agricultura ecologica, stii ca nu sunt doar gustoase, ci si sanatoase. Se prepara rapid: ai nevoie doar de cateva minute pentru a obtine o salata cu penne, o portie de penne cu legume sau cu fructe de mare. In plus, graul dur contine, pe langa fibre, si carbohidrati cu eliberare lenta. Adica, te vei simti satul mult timp dupa ce ai savurat pastele, pentru ca organismul tau beneficiaza de energia de care are nevoie.  

Beneficiile pastelor din grau dur

•    Sunt o sursa importanta de fibre care impiedica acumularea grasimilor.
•    Contribuie la scaderea colesterolului "rau".
•    Graul dur e bogat in vitamine (B, K si E), minerale, calciu, seleniu, fier, magneziu, fosfor si zinc.  
•    Graul dur contine complexul de vitamine B care asigura sanatatea pielii, parului, ochilor si ficatului.
•    Produsele din grau dur sunt digerate lent, ceea ce prelungeste senzatia de satietate.

Ingrediente

Faina din grau dur ecologic (sEMOLINA), apa.
Timp de fierbere: 5 minute.

Cum le poti savura

Uneori, cea mai simpla reteta e si cea mai buna. Fierbe pastele 5 minute, scurge apa si rade parmezan deasupra. Presara busuioc deasupra si savureaza cu un pahar de vin. Daca ai mai mult timp la dispozitie si ai pofta de un preparat complex, incearca o reteta cu penne, creveti, usturoi, rosii cherry si nelipsitul busuioc. Rade parmezan si marunteste cateva migdale deasupra.
Pastele sunt versatile, asa ca le poti folosi si ca ingredient pentru desert. De exemplu, pentru o budinca cu branza si stafide. Dupa ce se raceste putin, savureaz-o cu miere de pin raw

Alege alternativa BIO din grau dur pentru fideaua pe care o adaugi in supa sau atunci cand vrei o alta textura a pastelor pe care le consumi in mod obisnuit. Fideaua BIO e un ingredient versatil pe care iti recomandam sa il tii tot timpul in camara.

Beneficiile graului dur ecologic

•    Este o sursa importanta de fibre care impiedica acumularea grasimilor.
•    Contribuie la scaderea colesterolului "rau".
•    Graul dur e bogat in vitamine (B, K si E), minerale, calciu, seleniu, fier, magneziu, fosfor si zinc.  
•    Graul dur contine complexul de vitamine B care asigura sanatatea pielii, parului, ochilor si ficatului.
•    Produsele din grau dur sunt digerate lent, ceea ce prelungeste senzatia de satietate.

Cum il poti savura

Poti folosi fideaua BIO din grau dur pentru a oferi consistenta supelor de legume sau a celor cu carne. Adauga fideaua cu 4 minute inainte ca supa sa fie gata. In plus, le poti prepara ca pe orice alt tip de paste. Cu usturoi, rosii si busuioc sau fructe de mare si verdeturi. Iti recomandam sa incerci si retete de inspiratie asiatica, cu ghimbir, urechi de lemn si alge.    

Ingrediente

Faina din grau dur ecologic, sare, apa. Timp de fierbere: 4 minute.

Informatii nutritionale/100 g

Energie: 365 kcal
Proteine: 11,2 g
Carbohidrati: 76,3 g
Total grasimi: 1,6 g

Pastele traditionale grecesti cu trufe negre sunt produse din grau dur certificat organic, trufe pretioase si oua proaspete, fara aditivi sau conservanti. Bucura-te de o portie de paste cu gust de vacanta, oricat de plina ar fi agenda ta. Tagliatelele cu trufe negre sunt momentul tau de desfatare.

Beneficiile trufelor
• Sunt bogate in proteine si aminoacizi esentiali.
• Sunt recomandate si persoanelor care sufera de diabet deoarece au proportii mici de carbohidrati si o valoare energetica scazuta.
• Sunt sarace in grasimi si mentin colesterolul la valori optime.
• Nu contin colesterol.
• Sunt o sursa de antioxidanti si stimuleaza buna functionare a sistemului imunitar.
• Contin fosfor care mentine o buna functionare a muschilor si previne bolile osoase.
• Sunt folosite in prevenirea multor afectiuni, precum: artita, diabetul, cancerul, hipertensiunea arteriala sau nivelul crescut de trigliceride.

Beneficiile pastelor din grau dur
• Sunt o sursa importanta de fibre care impiedica acumularea grasimilor.
• Contribuie la scaderea colesterolului "rau".
• Graul dur e bogat in vitamine (B, K si E), minerale, calciu, fier, magneziu, fosfor si zinc.

Provenienta
Produs in Grecia de Dryas Greek Truffle.

Ingrediente
Semolina (gris), OUA, trufe negre de vara (tuber astivum, vitt.) 2%, aroma de trufe.

Informatii nutritionale/100 g
Energie: 1500,2 kj / 354,5 kcal
Total grasimi: 2,42 g, grasimi saturate: 0,68 g
Carbohidrati: 68,8 g
Zaharuri: 3,1 g
Proteine: 12,6 g
Fibre vegetale: 0,06 g
Sare: 0,01 g

Cum le poti savura
Pastele traditionale grecesti cu trufe negre se gatesc rapid. Fierbe-le doar 4-6 minute pana cand devin moi la suprafata, dar isi pastreaza miezul tare. Nu le prepara cu sosuri grele sau carne. In schimb, alege sa le adaugi ulei de masline extravirgin, ierburi aromatice, legume, fructe de mare, peste sau branza. Savureaza-le calde cu un pahar de vin sau reci, in salate proaspete.

Ingrediente:

faina de orez 67%, faina de porumb 12%, legume (sfecla, spanac) 1%

Ingrediente:

Faina de orez (97 %), tarate de orez 2%, legume (sfecla rosie, spanac) 1%

  • Produsele 1-14 (din 14)
  • « 1 »
  Produsul a fost adaugat in cos