OLEAGINOASE

  • Produsele 1-18 (din 24)
  • « 1 2 »
    • Sorteaza dupa:

Datorita continutului de Coenzima Q10, arahidele crude au un puternic efect antioxidant si de protectie al inimii.

Arahidele crude sunt o sursa importanta de energie datorita continutului ridicat in substante nutritive.

Aceste fructe se pot consuma ca atare sau  in diverse combinatii cu legume, sosuri, cereale si deserturi.

Sunt foarte nutritive, au un continut ridicat de proteine, grasimi mononesaturate, vitaminele A si E, zinc, potasiu,magneziu. Nu contin carbohidrati, deci se recomanda a fi incluse in dieta diabeticilor.Sunt o sursa de exceptie de antioxidanti. Se recomanda includerea lor in dieta pentru preventia bolilor cardiovasculare.

Se pot consuma ca atare (hidratate cateva ore sunt mai gustoase si se digera mai usor) sau in salate, sarmale, droburi, prajituri.

Nucile de Macadamia au cel mai ridicat conţinut de grăsimi nesaturate dintre toate alunele. Grăsimile nesaturate reduc nivelul colesterolului din sânge. Conţinutul de acizi graşi al nucilor de Macadamia este foarte apropiat de cel al uleiului de măsline.

Contine 72% grasimi si are un gust dulce. Ofera un continut bogat de potasiu si, in plus, fosfor, magneziu, calciu, sodiu si fier. Nucile trebuie pastrate in frigider, pentru a nu rancezi.

Nucile de Macadamia sunt fructele unor arbori cu frunzisul vesnic verde din familia Proteaceae (genul Macadamia), originari din Australia. Din cele patru specii existente, doar doua produc fructe comestibile sub forma cruda (M. integrifolia si M. tetraphylla), ocrotite de un invelis verde fibros, sferice, cu miez de culoare alb-crem invelit de o coaja maronie. Coaja exterioara este greu de spart, pulberea obtinuta din macinarea ei fiind atat de dura incat poate fi folosita ca material abraziv industrial.

Prin comparatie cu alte nuci comestibile (migdale, caju etc.), nucile de Macadamia sunt bogate in grasimi si au un continut relativ scazut de proteine. Din totalul de lipide aflate in compozitia lor, 59 procente sunt grasimi mononesaturate, 17 procente din continutul total de lipide fiind acizi grasi mononesaturati omega-7 (acid palmintoleic). Acest procent ridicat de acizi grasi omega-7 si stabilitatea ridicata la oxidare fac din nucile de Macadamia un ingredient potrivit pentru compozitii cosmetice, in special pentru ingrijirea pielii. Totusi, persoanele si copiii care nu au consumat niciodata nuci de Macadamia trebuie sa testeze mai intai astfel de produse. Asemenea multor nuci, nucile de Macadamia pot cauza uneori reactii alergice.

Valori nutritionale UM /100g
Energie kcal 718
Proteine g 9,2
Carbohidrati g 14
Lipide g 74
Fibre g 9
Natriu urme

Alergeni: ambalat intr-o intreprindere care prelucreaza nuci si seminte.

Recomandari: considerate unele dintre cele mai fine nuci datorita aromei lor unice si delicate si a fragezimii lor, nucile de Macadamia sunt deosebit de apreciate in bomboane de ciocolata, fursecuri sau inghetata, dar se consuma si prajite si sarate, sau crude.

Produs/Cultivat in Malawi. Tara de provenienta: Marea Britanie.

Migdalele sunt semintele fructelor de migdal (pom fructifer mediteranean). Aceste fructe au un sambure dur, in interiorul carora se gaseste samanta. Migdalele au o culoare alburie, sunt acoperite de o pielita subtire maronie si sunt de doua feluri: dulci si amare. Numai migdalele dulci sunt comestibile, cele amare folosindu-se la producerea uleiului de migdale; acestea contin elemente necomestibile care sunt indepartate in procesul de fabricare a uleiului.

BENEFICII ASUPRA SANATATII

Migdalele au un continut semnificativ de vitamina E, mangan, magneziu, vitamina B2, cupru, fibre si fosfor.

Migdalele sunt bogate in grasimi mononesaturate, sanatoase, care sunt asociate cu reducerea riscului aparitiei bolilor de inima si scaderea nivelului colesterolului rau. Studiile arata ca, inlocuind o parte din totalul de carbohidrati dintr-o dieta obisnuita cu echivalentul in nuci, riscul aparitiei bolilor de inima scade cu 30%. De asemenea, in cazul substituirii grasimilor saturate din dieta, riscul cu 45 %. In cazul migdalelor, efectul acesta este amplificat datorita continutului ridicat de vitamina E.

Magneziul ajuta la relaxarea venelor si arterelor, ceea ce duce la imbunatatirea fluxului de sange, oxigen si nutrienti in corp.

Potasiul mentine tensiunea arteriala normala, ceea ce face ca migdalele sa ajute la protectia impotriva hipertensiunii arteriale si arterosclezorei.

Migdalele diminueaza nivelul de zahar din sange, care creste in mod natural dupa mese. Consumul de migdale impreuna cu alimente cu indice glicemic mare scade indicele glicemic total al mesei.

Pentru un nivel crescut de antioxidanti se recomanda consumul de migdale cu pielita, aceasta continand nutrienti care interactioneaza cu vitamina E din samanta, potentand efectul antioxidant.

Consumul de migdale ajuta la pierderea in greutate si scade riscul ingrasarii. S-a demonstrat ca introducerea migdalelor in alimentatie duce la cresterea aportului de grasimi sanatoase, fibre, proteine vegetale, vitamina E, cupru si magneziu si la scaderea aportului de grasimi nesanatoase, proteine animale, sodiu, colesterol si zaharuri.

Manganul, cuprul si vitamina B2 din migdale sporesc productia de energie a organismului.

Atentionare! Nu se recomanda consumul de migdale de catre persoanele alergice la nuci sau cu probleme la rinichi si vezica biliara.

MOD DE ADMINISTRARE

Migdalele se pot consuma ca atare, sub forma de unt sau in combinatie cu alte alimente. Se pot amesteca in salate, in paste, iaurt sau dulciuri.

Se recomanda pastrarea lor in recipiente inchise ermetic, depozitate in spatii ferite de caldura si lumina, pentru a preveni rancezirea. Refrigerate, migdalele pot fi pastrate mai multe luni. De asemenea, migdalele fara pielita vor rancezi mai repede decat cele cu pielita, iar migdalele in coaja au cea mai lunga perioada de depozitare.

Alunele de padure sunt intotdeauna o gustare excelenta atunci cand esti cu prietenii sau familia. Nu trebuie sa uitam insa ca acestea au numeroase beneficii pentru sanatatea corpului tau. Cele mai gustoase si sanatoase alune sunt cele culese proaspat din padure. Daca nu ai insa chef de o plimbare prin padure in cautarea alunelor, atunci le poti culege direct de pe BioBoom si ti le aducem noi.

Alunele de padure raw bio sunt cele mai bogate in nutrienti din familia leguminoaselor. Acestea sunt bogate in grasimi insa nu contin colesterol. Ba chiar mai mult, consumul regulat de alune ajuta la scaderea nivelului de colesterol din sange. Alunele sunt extrem de bogate in vitaminele E, B1, B6 care ajuta la circulatia sangelui si are proprietati regenerative. De asemenea sunt bogate in fibre, proteine si potasiu, fapt care ajuta la intarirea musculaturii, oaselor si a dintilor.

Valori nutritionale per 100g:

  • Calorii (kcal) 567
  • Lipide totale 49 g
  • Colesterol 0 mg
  • Sodiu 18 mg
  • Potasiu 705 mg
  • Carbohidrați 16 g
  • Proteine 26 g

* ingrediente provenite din Agricultura Ecologica

Conditii de pastrare: a se pastra intr-un loc uscat si racoros.

Ingrediente:

caju crud 25%, migdale crude 30%, alune de padure 30%, arahide crude 15%

Tara de origine: Romania

Ingrediente:

stafide 50%, banana chips 9%,migdale crude 7%, caju crud 7%, arahide crude 20%, papaya confiat 7%

Sunt bogate in vitamina E (ajuta la regenerarea tesuturilor, refac vasele de sange si vegheaza asupra sanatatii muschilor), vitamina B6 (ajuta metabolizarea proteinelor si absorbtia acestora) si nu in ultimul rand vitamina B1 (are grija de apetitul nostru si de rezervele de energie).

Alunele mai contin cantitati importante de proteine (esentiale pentru dezvoltarea celulelor din organism si inlocuirea celor distruse), fibre (stimuleaza tranzitul intestinal), fier (pentru globulele rosii din sange si activitatea enzimatica), calciu (pentru dinti si oase) si potasiu (regleaza balanta fluidelor din organism).

Nu contin colesterol si, ca restul soiurilor de oleaginoase, alunele mai contin fitochimicale, substante cu proprietati antioxidante ce confera protectie impotriva mai multor tipuri de cancer.

12 alune constituie o portie, adica circa 30g. Cum sunt relativ bogate in grasimi, nu ar trebui sa manancati mai mult de trei portii pe saptamana, atunci cand sunteti la dieta. Cel mai bine ar fi sa inlocuiti alte grasimi din dieta cu alune, decat sa adaugati alunele regimului pe care il urmati.

Informatiile prezentate pe acest site au scop educativ si nu trebuie folosite pentru a preveni, diagnostica, trata sau vindeca vreo boala. Ele sunt oferite pentru a indruma consumatorul, nu substituie sfatul medicului si/sau al altui specialist, nu inlocuiesc tratamentele si medicamentele prescrise de personalul medical autorizat.

Nucile de Macadamia au cel mai ridicat continut de grasimi nesaturate dintre toate alunele. Grasimile nesaturate reduc nivelul colesterolului din sange. Continutul de acizi grasi al nucilor de Macadamia este foarte apropiat de cel al uleiului de masline.

Contine 72% grasimi si are un gust dulce. Ofera un continut bogat de potasiu si, in plus, fosfor, magneziu, calciu, sodiu si fier. Nucile trebuie pastrate in frigider, altfel rancezesc.

Informatiile prezentate pe acest site au scop educativ si nu trebuie folosite pentru a preveni, diagnostica, trata sau vindeca vreo boala. Ele sunt oferite pentru a indruma consumatorul, nu substituie sfatul medicului si/sau al altui specialist,nu inlocuiesc tratamentele si medicamentele prescrise de personalul medical autorizat.

Ingrediente:
Nuci caju 100%. Poate contine urme de alune, migdale, nuci macadamia, arahide si susan.

Ingredientele provin 100% din agricultura biologica.
Tara de origine: Germania.
Descriere:
Gust fin de nucă.

Întrebuinţare:
Aromatic fin pentru a fi întins pe pâine, şi ca îmbunătăţire vegană de sosuri şi mâncăruri de legume, ca bază pentru deserturi, pentru Crêpes şi pentru bucătăria asiatică.

Fiind obtinut din 100% nuci de caju bio, acest gem este o alternativa fina si aromata pentru cei alergici. Este delicios atat pe paine cat si in iaurt sau Müsli, el fiind de asemenea perfect si pentru sosuri si preparate din legume. Se mai utilizeaza si ca baza pentru deserturi, Crêpes, sau in bucataria asiatica.

Sunt bogate in vitamina E (ajuta la regenerarea tesuturilor, refac vasele de sange si vegheaza asupra sanatatii muschilor), vitamina B6 (ajuta metabolizarea proteinelor si absorbtia acestora) si nu in ultimul rand vitamina B1 (are grija de apetitul nostru si de rezervele de energie).

Alunele mai contin cantitati importante de proteine (esentiale pentru dezvoltarea celulelor din organism si inlocuirea celor distruse), fibre (stimuleaza tranzitul intestinal), fier (pentru globulele rosii din sange si activitatea enzimatica), calciu (pentru dinti si oase) si potasiu (regleaza balanta fluidelor din organism).

Nu contin colesterol si, ca restul soiurilor de oleaginoase, alunele mai contin fitochimicale, substante cu proprietati antioxidante ce confera protectie impotriva mai multor tipuri de cancer.

12 alune constituie o portie, adica circa 30g. Cum sunt relativ bogate in grasimi, nu ar trebui sa manancati mai mult de trei portii pe saptamana, atunci cand sunteti la dieta. Cel mai bine ar fi sa inlocuiti alte grasimi din dieta cu alune, decat sa adaugati alunele regimului pe care il urmati.

Informatiile prezentate pe acest site au scop educativ si nu trebuie folosite pentru a preveni, diagnostica, trata sau vindeca vreo boala. Ele sunt oferite pentru a indruma consumatorul, nu substituie sfatul medicului si/sau al altui specialist, nu inlocuiesc tratamentele si medicamentele prescrise de personalul medical autorizat.

Ingrediente:

Nuca de cocos rasa*

100% agricultura ecologica.


Valori nutritive:
kj: 2715
kcal: 660
grasimi: 63g
acizi grasi saturati: 55g
glucide: 6.4g
zaharuri: 6.4g
proteine: 6.2g
sare: 0.08g
* - doza zilnica recomandata

Alergeni urme:

fructe cu coji, arahide

Alunele de pădure se găsesc îndeosebi în ţări din bazinul Mării Mediterane. În prezent, alunele de pădure se cultivă în Turcia, Spania, Italia şi în Statele Unite, dar ele sunt originare din Turcia.

Fructul din alun

Aluna de pădure este fructul alunului, un copac care atinge trei, până la cinci metri înălţime. Copacul are o tulpină subţire şi este foarte dens acoperit cu frunze. Frunzele se pot recunoaşte după forma lor rotundă, ovală sau ca o inimă. Încă de când începe să crească, alunul este protejat de bractee care mai târziu dezvoltă o scoarţă tare. Alunul nu produce flori primăvara, spre deosebire de alţi aluni. Acesta creşte pe pământ bogat în calciu, cu conţinut ridicat de umezeală şi creşte din ianuarie până în aprilie. Pe măsură ce alunele se coc, scoarţa copacului se schimbă spre o culoare galben-portocalie. Alunul este mai productiv într-o vară răcoroasă şi umedă decât într-una uscată şi călduroasă.

Simbolul păcii şi al sănătăţii

Alunul de pădure a fost cunoscut din vremuri imemoriale. Grecii şi romanii consumau alunele pentru savoarea lor ieşită din comun. Alunele erau folosite şi ca leacuri în perioadele vechi. Nu era folosită doar aluna, ci şi scoarţa şi frunzele copacului pentru a combate diverse afecţiuni. Mai mult, copacul era simbolul căsătoriei, abundenţei materiale şi fericirii familiale. Alunul era considerat un simbol al păcii şi sănătăţii şi o sursă de bunăstare şi putere.

Valoare nutriţională

Alunele de pădure reprezintă o sursă bună de vitamina E. O porţie de alune (25 g) conţine nu mai puţin de 50% din Doza Zilnică Recomandată (DZR). Vitamina E este un puternic antioxidant. Antioxidanţii pot juca un rol important în prevenirea afecţiunilor cardiovasculare şi a cancerului.

Alunele de pădure Valoarea nutriţională per 100 grameDZR
Energie 2959 kJ / 717 kcal
Proteine 14.0 g
Carbohidraţi 6.0 g
din care zaharuri 5.0 g
Grăsimi 69.0 g
din care saturate 4.9 g
din care mono nesaturate 53.4 g
din care polisaturate 7.3 g
Fibre alimentare 8.2 g
Sodiu 2.0 mg
Calciu 200.0 mg 25.0%
Magneziu 154.0 mg 41.0%
Fosfor 300.0 mg

43.0%

Fier 3.0 mg 21.0%
Zinc 2.1 mg 21.0%
Vitamina B1 0.4 mg 36.0%
Vitamina B2 0.1 mg 5.0%
Vitamina B3 2.0 mg 12.0%
Vitamina E 25.0 mg 208.0%
Acid Folic 72.0 mcg 36.0%

DZR = Doza zilnică recomandată 
Atenţie: copiii mici trebuie supravegheaţi când consumă alune, există riscul să se înece cu ele.

Alunele de padure ocupa un loc important in randul  tipurilor de nuci / alune in ceea ce priveste nutritia si sanatatea datorita compozitiei speciale de grasimi (in principal acid oleic), proteine, carbohidrati, vitamine (vitamina E), minerale, fibre, fitosterol (beta-cytosterol ) si fenoli antioxidanti. Proprietatile nutritive si senzoriale de alunelor  fac din acestea un aliment unic si ideal pentru produse alimentare. Alunele sunt o sursa buna de energie cu un continut de grasimi de 60,5%.

Alune sunt cea mai buna sursa de vitamina E cunoscuta, care este esentiala pentru sanatatea muschilor inimii  si  precum si a altor muschi din corp. De asemenea, aceasta este necesara pentru functionarea normala a sistemului de reproducere. Vitamina E previne dezintegrarea celulelor rosii din sânge, astfel serveste ca o protectie împotriva deficientei de sânge care se numeste anemie. Un alt beneficiu al vitaminei E, care se gaseste in alune, este de a preveni factorii care pregatesc baza pentru cancer.

Consumul de alune este foarte important pentru o viata sanatoasa. Mancand doar 25 gr alune / zi poate fi o modalitate foarte buna de protectie împotriva multor boli. Conform rezultatelor unor cercetari, persoanele care consuma alune sau ulei de alune, au un risc cu 50% mai mic de a muri din cauza unui atac de cord în comparatie cu cei care nu consuma alune

Nucile caju sunt semintele care adera la partea de jos a merelorcaju, fructele copacului caju, originar din zonele costale de Nord-Est ale Braziliei. In Brazilia si Caraibe merelecaju sunt considerate o delicatesa. Coaja nucilor caju contine un balsam care se foloseste la fabricarea insecticidelor si emailurilor, de aceea trebuie indepartat. Dupa indepartarea acestui balsam, nucile caju sunt comestibile.

Caju (Anacardium occidentale) face parte din aceeasi familie cu mango si fisticul.

BENEFICII ASUPRA SANATATII

Nucile caju prezinta un continut ridicat de cupru, mangan, magneziu si fosfor.

Spre deosebire de alte nuci, caju prezinta un continut scazut de grasimi, dintre care aproximativ 75% sunt acizi grasi nesaturati, iar dintre acestia cea mai mare parte este reprezentata de acidul oleic. Acidul oleic este grasimea sanatoasa mono-nesaturata ce se gaseste si in uleiul de masline. Acidul oleic ajuta la mentinerea sanatatii cardiovasculare, chiar si in randul diabeticilor. Intr-o dieta saraca in grasimi, adaosul de grasimi mono-nesaturate ajuta la scaderea nivelului de trigliceride (grasimile din sange), care sunt asociate cu un risc crescut de aparitie a bolilor de inima.

Continutul antioxidant din caju explica beneficiile cardio-protective ale acestuia. Consumul de caju scade riscul aparitiei bolilor de inima.

Cuprul este esential in dezvoltarea oaselor si productia melaninei (pigmentul din piele si par). Deficitul de cupru este unul dintre factorii de risc pentru cancerul de colon. Alte probleme asoaciate lipsei de cupru sunt osteoporoza, artrita, anomalii cerebrale, nivel ridicat de colesterol rau, batai neregulate ale inimii. Un sfert de cana de caju reprezinta 38% din doza zilnica recomandata de cupru.

Magneziul este, de asemenea, necesar pentru sanatatea oaselor si ajuta la reglarea tonusului muscular si al nervilor. Deficitul de magneziu poate contribui la hipertensiunea arteriala, contractii musculare, migrene si oboseala. Un sfert de cana de caju reprezinta 25% din doza zilnica recomandata de magneziu.

Consumul de caju ajuta la pierderea in greutate si scade riscul ingrasarii.

Atentionare! Nu se recomanda consumul de caju de catre persoanele alergice la nuci sau cu probleme la rinichi si vezica biliara

MOD DE ADMINISTRARE

Nucile caju se pot consuma ca atare, sub forma de unt sau in combinatie cu alte alimente. Se pot amesteca in salate, in paste, iaurt sau dulciuri.

Se recomanda pastrarea nucilor caju in recipiente inchise ermetic, in frigider.

*Acest produs este organic si crud, fiind certificat de Soil Association UK.

Nucile caju sunt semintele care adera la partea de jos a merelorcaju, fructele copacului caju, originar din zonele costale de Nord-Est ale Braziliei. In Brazilia si Caraibe merelecaju sunt considerate o delicatesa. Coaja nucilor caju contine un balsam care se foloseste la fabricarea insecticidelor si emailurilor, de aceea trebuie indepartat. Dupa indepartarea acestui balsam, nucile caju sunt comestibile.

Caju (Anacardium occidentale) face parte din aceeasi familie cu mango si fisticul.

BENEFICII ASUPRA SANATATII

Nucile caju prezinta un continut ridicat de cupru, mangan, magneziu si fosfor.

Spre deosebire de alte nuci, caju prezinta un continut scazut de grasimi, dintre care aproximativ 75% sunt acizi grasi nesaturati, iar dintre acestia cea mai mare parte este reprezentata de acidul oleic. Acidul oleic este grasimea sanatoasa mono-nesaturata ce se gaseste si in uleiul de masline. Acidul oleic ajuta la mentinerea sanatatii cardiovasculare, chiar si in randul diabeticilor. Intr-o dieta saraca in grasimi, adaosul de grasimi mono-nesaturate ajuta la scaderea nivelului de trigliceride (grasimile din sange), care sunt asociate cu un risc crescut de aparitie a bolilor de inima.

Continutul antioxidant din caju explica beneficiile cardio-protective ale acestuia. Consumul de caju scade riscul aparitiei bolilor de inima.

Cuprul este esential in dezvoltarea oaselor si productia melaninei (pigmentul din piele si par). Deficitul de cupru este unul dintre factorii de risc pentru cancerul de colon. Alte probleme asoaciate lipsei de cupru sunt osteoporoza, artrita, anomalii cerebrale, nivel ridicat de colesterol rau, batai neregulate ale inimii. Un sfert de cana de caju reprezinta 38% din doza zilnica recomandata de cupru.

Magneziul este, de asemenea, necesar pentru sanatatea oaselor si ajuta la reglarea tonusului muscular si al nervilor. Deficitul de magneziu poate contribui la hipertensiunea arteriala, contractii musculare, migrene si oboseala. Un sfert de cana de caju reprezinta 25% din doza zilnica recomandata de magneziu.

Consumul de caju ajuta la pierderea in greutate si scade riscul ingrasarii.

Atentionare! Nu se recomanda consumul de caju de catre persoanele alergice la nuci sau cu probleme la rinichi si vezica biliara

MOD DE ADMINISTRARE

Nucile caju se pot consuma ca atare, sub forma de unt sau in combinatie cu alte alimente. Se pot amesteca in salate, in paste, iaurt sau dulciuri.

Se recomanda pastrarea nucilor caju in recipiente inchise ermetic, in frigider.

*Acest produs este organic si crud, fiind certificat de Soil Association UK.

Ingrediente:

merisoare confiate-Chile, migdale crude - SUA, caju crud - Vietnam, arahide - Argentina (in proportii variabile)

  • Produsele 1-18 (din 24)
  • « 1 2 »
  Produsul a fost adaugat in cos