Faina de leguminoase

  • Produsele 1-5 (din 5)
  • « 1 »
    • Sorteaza dupa:

Faina de naut inlocuieste cu succes orice tip de faina – de la cea alba, de care fugim toate, si pana la cea integrala. Poate fi adaugata in aproape orice fel de preparat, de la dulciuri si prajituri si pana la sosuri si chiar supe. Are un gust subtil de nuca si iti furnizeaza o multime de nutrienti benefici: proteine, fibre, fier, potasiu, calciu, magneziu, zinc, vitamina A, vitamina C, vitamina B6, vitamina K. Iar daca ai o intoleranta la gluten, faina de naut este o super solutie ca sa inlocuiesti faina alba in alimentatie.

Reteta pentru humus rapid: 50g de faina de naut, 300ml de apa, 1 catel de usturoi tocat fin, 2 linguri de pasta de susan, 3 linguri de ulei de masline, sare si un praf de piper negru. Se amesteca nautul cu 100ml de apa rece. Apa ramasa se pune la fiert impreuna cu sarea. Se adauga mixul de naut si se fierbe amestecand viguros, dupa care se adauga si restul ingredientelor. Dupa gust se adauga sare si piper. Se poate servi cu lipie sau focaccia.

Clatite de naut: 100 g faina de naut, 200 ml apa, 3 linguri ulei de masline, ½ lingurita sare. Se amesteca toate ingredientele intr-un bol pana la obtinerea unui aluat omogen. intr-o tigaie antiaderenta, se rumeneste clatita la foc mic pe ambele parti cateva minute. Clatitele din naut se potrivesc de minune cu legumele la tigaie cu salata sau tzatziki.

ESTE O FAINA CARE DA UN GUST DELICIOS DACA O AMESTECAM CU ALTE TIPURI DE FAINA SI FOLOSIM ACEST AMESTEC PENTRU A FACE PAINE.

Ingrediente:

boabe de soia macinate.

Datorita modului delicat si lent de macinare, faina de soia Cardinal pastreaza toate substantele nutritive care se gasesc in boabele de soia crude.

! Faina de soia este fabricata din boabe romanesti, nemodificate genetic.

Boabele de soia au fost cultivate in China de mii de ani, fiind considerata una dintre cele cinci culturi sacre, alaturi de orez, grau, orz si mei. Boabele de soia au devenit foarte populare in Japonia si Coreea. In Occident, soia a aparut abia la inceputul secolului XX.

Valori nutritive

Faina de soia este foarte bogata in substante nutritive sanatoase, oferind organismului cantitati importante de proteine, acizi grasi Omega 3. Boabele de soia contin fibre, fosfor, vitaminele A, C, D, E, K, P, PP, complexul de vitamine B. Soia mai contine si minerale, precum molibden, cupru, mangan, fier, potasiu, magneziu.

Beneficii

Faina de soia este alimentul care are una dintre cele mai bune proteine de origine vegetala. In soia se gasesc intre 32 si 52 % proteine. Asta inseamna ca depaseste de la 1,5 pina la 3 ori cantitatea acestora din produsele de origine animala. Proteinele din soia se asimileaza in proportii de 90-98% si contin 20 de aminoacizi necesari. Valoarea biologica a proteinelor din soia este in medie de 96%. Soia este recomandata a fi inclusa in alimentatie in caz de astenie, surmenaj, convalescenta. De asemenea consumul de soia ajuta in hepatita, diabet, guta, reumatism, ateroscleroza.  hipertesiune arteriala, cardiopatie ischemica, obezitate.

* Proteinele din soia, spre deosebire de cele din carne, nu contin baze purinice, de aceea poate fi consumata fara niciun fel de probleme de persoanele care sufera de guta.

Promoveaza sanatatea digestiva si previne cancerul
Soia ofera organismului fibre de calitate care normalizeaza tranzitul intestinal si promoveaza sanatatea digestiva. Adaugata in alimentatie, soia poate preveni cancerul de colon, boala diverticulara, constipatia si hemoroizii.
Datorita acizilor grasi Omega 3, soia protejeaza sanatatea inimii, scade tensiunea, colesterolul si mentine elasticitatea peretilor vaselor sanguine
Soia contine izoflavone, compusi asemanatori hormonilor feminini, care contribuie la echilibrarea starii organismului la femeile aflate la menopauza, ameliorand efectele neplacute precum bufeurile, osteoporoza, starile de depresie, circulatia sanguina proasta.

Sugestii de consum

Soia este un aliment extraordinar care poate substitui proteinele de origine animala, de aceea, este recomandata in dietele vegetarienilor, in post, sau in cure de detoxifiere.
Faina de soia Cardinal se adauga, in diferite proportii, la prepararea painii sau la produse de patiserie. Faina de soia nu contine gluten, fiind recomandata persoanelor alergice.

Conditii de pastrare

A se pastra in locuri reci, uscate si intunecoase. Pentru a preveni rancezirea, dupa deschidere, faina de soia va fi depozitata in borcane sau cutii bine inchise.

Faina de lupin este foarte bogata in proteina. Contine proteina din plante valoroase si este bogata in fibre. Deasemenea aceasta are un continut ridicat de vitamina E(16,3mg/100g produs reprezentand 136% din DZR), magneziu (220mg/100g produs reprezentand 59% din DZR). Vitamina E ajuta celulele sa lupte impotriva stresului iar magneziul la schimbul de energie. Se recomanda o doza zilnica de 26g.

Compozitie

Faina de lupine dulce.

100% agricultura ecologica

Informatii nutritionale

Valori nutritive:

kj: 1486
kcal: 355
grasimi: 8.7g
acizi grasi saturati: 1.9g
glucide: 12.8g
zaharuri: 2.7g
fibre: 27.1g
proteine: 42.9g
sare: <0.09g
* - doza zilnica recomandata

Administrare

Bogată sursă de proteine, făina de lupin poate fi folosită în diverse produse de patiserie.

Ingrediente:

linte rosie*, ulei de floarea soarelui*

*provin din agricultura ecologica

Lintea rosie bio da mancarii d-voastra o nota de dulce si o culoare placuta orange.Este bogata in fibre si proteine. Deasemenea este bogata in fier (6,1mg / 100g ce corespunde la 44% din DZR). Fierul ajuta la metabolismul ernergetic al organismului.


Valori nutritive:
kj: 1280
kcal: 304
grasimi: 1.5g
acizi grasi saturati: 0.2g
glucide: 41g
zaharuri: 1.1g
fibre: 17g
proteine: 23g
sare: <0.02g
* - doza zilnica recomandata

Alergeni urme:

cereal, lupine, soia

  • Produsele 1-5 (din 5)
  • « 1 »
  Produsul a fost adaugat in cos